Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

Poté, co došlo ke dvanáctiprocentnímu nárůstu zájmu o zahraniční cesty mezi léty 2016 a 2017, dá se směle tvrdit, že nastavený trend pokračuje i letos. Letiště Václava Havla odbavilo za prvních pět měsíců roku v průměru o deset procent více cestujících.
Jak ukazuje studie společnosti NMS pro ERV Evropskou pojišťovnu, do zahraničí dvakrát až třikrát ročně jede 41 % Čechů a dalších dvanáct procent míří do ciziny během roku čtyřikrát až pětkrát. Čtvrtina Čechů pak myslí na celoroční pojištění, které znamená úsporu času i peněz.

Dvě třetiny Čechů si užijí klasický pobytový zájezd

Hned 64 procent Čechů vyjede na pobytový zájezd, nejčastěji trvající týden až deset dnů, typicky do Chorvatska nebo Řecka, ale i exotičtějších destinací, mezi nimiž vládne třeba Egypt. Každý čtvrtý z cestovatelů si sjednává celoroční pojištění, které – jak uvádějí – přináší komfort v podobě usnadnění administrace, třetina respondentů řekla, že cestuje často a celoroční pojistka je finanční úlevou. Zájem klientů je asi o čtvrtinu vyšší než během loňského roku.

Čeští turisté si ale celoroční pojištění často zamění s ročním, které je určeno pro dlouhodobé pobyty v cizině. Celoroční pojištění znamená možnost neomezeného počtu výjezdů za hranice během roku, když každý může trvat až pětačtyřicet dnů. I díky tomu samozřejmě zájem o podobnou pojistku raketově stoupá.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP