Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zájem o spoření roste

Nedávno ukončená kampaň Poštovní spořitelny zaměřená na spořicí produkty vykazuje úspěšná čísla. Za dobu jejího trvání se rapidně zvýšil počet zájemců o produkty z nabídky Era spoření.  Největší zájem je mezi lidmi o Era červené konto, které oproti ostatním měsícům v roce zaznamenalo během kampaně více než dvojnásobný nárůst žadatelů.

Podobně jako u Era červeného konta vzrostla poptávka i po Era termínovaném vkladu, u kterého se množství zájemců v průměru také zdvojnásobilo. „Zájem o spořící produkty mimo jiné dokazuje, že Čechům není budoucnost lhostejná a myslí na zabezpečení i v případě nenadálých událostí,“ komentuje Milan Jursík, manažer marketingu Poštovní spořitelny.

To ostatně ukazují i výsledky Koeficientu rozumného zadlužení, podle kterého se více než polovině českých domácností daří hospodařit bez dluhů. „Češi začali v důsledku finanční krize zodpovědněji přistupovat ke svým financím. Podle našich zkušeností se snaží rozumně zacházet s úsporami a předcházet situacím, kdy by se mohli ocitnout v dluhové pasti – například sjednáním pojištění proti neschopnosti půjčku splácet,“ doplňuje Milan Jursík.

Mezi produkty Era spoření patří Era červené konto, které nemá žádnou výpovědní lhůtu a peníze je tak možné kdykoli okamžitě vybrat. Účet se ovládá přes internetové bankovnictví nebo po telefonu a k výhodné úrokové sazbě přidává také zdarma vedení a správu konta. Era termínovaný vklad zase zaručuje jistý výnos, i v době poklesu úroků na trhu se úroková sazba během doby trvání vkladu nesníží. Klienti navíc nemusí mít strach z nenadálých výdajů, neboť mohou kdykoli vybrat až 20 % uložených peněz, a to bez poplatku za předčasný výběr. Součástí spořících produktů je také Era první konto, jehož zvýhodněný úrok a žádná omezení či sankce pomohou našetřit dětem peníze pro vykročení do dospělosti.

Založení kteréhokoli ze spořicích produktů je jednoduché a snadné. Zákazníci mají k dispozici Finanční centra PS, pobočky České pošty po celé republice, webové stránky či internetové bankovnictví nebo finanční poradce ČMSS. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky a.s.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně