Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zhodnocení ve výši 58,67 % vyneslo investiční životní pojištění Royal I

Unikátní koncept jednorázového investičního životního pojištění Royal I. přinesl svým klientům za šest let celkové zhodnocení ve výši 58,67 % a byl tak naplněn příslib zajímavého výnosu.

„Podkladová aktiva programu investování Royal I. byla představována strukturovanými dluhopisy, jejichž potencionální zhodnocení bylo vázáno na výkonnost koše 20 akciových titulů. S potěšením klientům oznamujeme, že konečné zhodnocení produktu Royal I. činí 58,67 % a překonalo i výši všech dosud přiznaných kuponů,“ uvádí Martin Švec, ředitel produktového oddělení MetLife pojišťovny.

Produkt byl navržen tak, aby maximálně reagoval na turbulentní podmínky na trzích v roce 2008 a umožnil získání výnosu nejen na rostoucích, ale i na stagnujících či mírně klesajících trzích. Způsob výpočtu výnosu byl transparentní a zároveň naprosto unikátní. Konečný výnos se počítal dvěma metodami, přičemž se zvolila ta, která klientovi přinesla větší zhodnocení. Tento koncept zajistil klientům jistotu výplaty 100 % alokovaného pojistného na konci sjednané šestileté pojistné doby a v ideálním případě mohl přinést zhodnocení v maximální výši 75 % z alokovaného pojistného za toto období.

Royal I. byl prvním ze série kapitálově garantovaných investičních životních pojištění za jednorázové pojistné připravené ve spolupráci se společností Société Générale.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP