Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zimní výprodeje v outletovém centrum Fashion Arena

Je trendem posledních let, že stále více spotřebitelů plánovaně odkládá velké nákupy na povánoční období, čeká na výhodné sezonní výprodeje. Důvodem je možnost nakoupit kvalitní, značkového zboží a současně výrazně ušetřit. Největší outletové centrum v České republice – Fashion Arena Outlet Center v pražských Štěrboholích – zahajuje sezonní výprodeje pravidelně hned po Vánocích, 27. prosince 2010, již tradičně pod hlavičkou akce „Cenový trhák: Značkové zboží ještě výhodněji!“. Sezonní výprodeje v outletových centrech jsou mimořádnou příležitostí pro výhodné nakupování značkového zboží, protože outletové obchody mají za úkol plně vyprodat zásoby zastoupených značek, a typické výprodejové slevy 30 – 70 % se v outletovém centru poskytují z outletových cen, tzn. z cen, které jsou již o 30 % nižší, než byly ceny původní. Sezonní výprodeje ve Fashion Arena Outlet Center potrvají do neděle 13. února 2011.

Z pohledu nákupních center se předvánoční období roku 2010 lišilo od let předchozích. Nákupní horečky začaly později než obvykle, až na přelomu listopadu a prosince. Zmiňováno bylo několik důvodů: doznívající dopady hospodářské krize spojené s větším sledováním opodstatněnosti výdajů, počasí, nechuť spotřebitelů nakupovat v přeplněných kamenných obchodech a nákupních centrech, růst preference nakupování po internetu. Nicméně již několik let přetrvává a je patrná změna v chování spotřebitelů a plánované čekání na povánoční období a sezonní výprodeje. Ty nabízejí možnost nakoupit kvalitní značkové zboží s výraznou finanční úsporou.

Zimní oblečení, vybavení a obuv, jsou typickými představiteli zboží, na jejichž zlevnění spotřebitelé čekají. Důvodem je, že u těchto výrobků častěji než jindy sledují funkčnost a kvalitu, rozhodují se především racionálně. Zimní bunda musí být teplá, nepromokavá, větru odolná, obuv musí zahřát, neměla by klouzat, a musí vydržet nápor tajícího sněhu a soli. Takové kvalitní zboží pak stojí více, počítá se s použitím na několik let. A tehdy se vyplatí počkat na povánoční slevy. Zima je ještě v plném proudu a úspory, které odložením nákupu jednotlivec i rodina získá, se pohybují v řádech tisíců.

Outletové centrum Fashion Arena Outlet Center nabízí možnost úspor po celý rok – garantuje minimálně 30% slevy po celý rok na veškeré zboží nabízené v téměř stovce outletových značkových obchodů. Možná i proto se pražská Fashion Arena nepotýkala s nižší návštěvností v předvánočním období tolik jako klasická nákupní centra. „Návštěvnost outletového centra Fashion Arena se od otevření v listopadu 2007 rok od roku zvyšuje, roste báze pravidelných, věrných zákazníků,“ říká Iva Janovská, marketingová manažerka Fashion Areny, a dodává: „V předvánočním období 2010 jsme zaznamenali další významný nárůst návštěvnosti a obratu. Centrum od října nabízí již téměř 100 outletových obchodů těch nejvýznamnějších značek zastoupených na českém trhu, a tak spotřebitel může na jednom místě bez omezení vybírat. Jeho nákup je vždy výhodný, ušetří významné částky.“ V listopadu 2010 mohl spotřebitel ve Fashion Arena Outlet Center v průměru ušetřit 42 % z původních cen, což je sleva, kterou jinde nabízí až v období sezonních výprodejů a pouze na vybrané zboží.
Přestože 30% slevy na veškeré zboží outletové obchody nabízejí po celý rok, pořádá i outletové centrum Fashion Arena klasické sezonní výprodeje. Důvod vyplývá ze samé podstaty outletového obchodu – úkolem outletových obchodů je plně vyprodat skladové zásoby značek. A tak, pokud má značka outletový obchod, přesune se po skončení sezonních výprodejů zboží z klasického obchodu do outletového, tam se dále zlevňuje, až se, nejpozději v období sezonních výprodejů, prodá. Proto v obdobích sezonních výprodejů outletová centra nabízejí asi nejvýhodnější nabídky a největší výběr kvalitního značkového zboží na jednom místě. Zimní sezonní výprodeje v pražské Fashion Arena Outlet Center budou probíhat v období od pondělí 27. 12. 2010 do neděle 13. 2. 2011.

– red –



Čtěte také

marketing Sleva na paliva u OMV až do konce února: Členové věrnostního klubu mají každý litr paliva levnější až o 3 Kč

marketing Léto nemusí být drahé

marketing Při založení U konta od UniCredit Bank je možné získat bonus, tisícikoruna na nákup v Albertu

marketing Nový produkt společnosti E.ON Komplet plyn přináší výhodnější ceníky, ale také pravidelnou revizi plynového kotle

marketing Zákazníci E.ON mohou ušetřit až 19 % z ceny elektřiny i plynu

marketing Jak na Vánoce poradí Albert

marketing Aktuální ceny na trzích říkají „topte uhlím či zemním plynem“ vyplatí se to ale z dlouhodobého hlediska?

marketing SAZKAmobil uvádí zvýhodněnou Letní SIM kartu za 75 Kč