Banka Zuno jako první snižuje úrokové sazby svých bezúčelových úvěrů na 4,9 % ročně, což je aktuálně nejnižší nabídka mezi bankami v České republice. Klient Zuno může tento úrok získat bez podmínek, bez zbytečných a skrytých poplatků a bez dalších nákladů. Prostě bez žádného „ale“.
Doposud nejnižší sazbu 6,9 % tedy Zuno snižuje ještě o dva procentní body. „Některé nabídky na trhu sice vypadají na první pohled velmi výhodně, ale ve finále žadatel o půjčku nebo o refinancování musí splnit celou řadu podmínek, jako například povinné pojištění, nebo posílání výplaty na účet, aby nejnižší úrok získal. Férový vztah se zákazníkem ale znamená poskytnout nejlepší nabídku bez skrytých podmínek,“ zdůrazňuje ředitel Zuno Česká republika Peter Lakata.
Úrok 4,9 % ročně může navíc získat i ten, kdo v Zuno refinancuje staré půjčky. Zuno tak rozšiřuje svoje tři nabízené sazby 6,9 %, 9,9 % a 14,9 % ročně na čtvrtou aktuálně nejnižší nabídku na trhu. Zájemce o refinancování v Zuno navíc předem ví, jaký úrok na svém novém úvěru může dostat.
„Nejedná se o časově omezenou akci, ale o součást aktuálního úvěrového portfolia Zuno,“ zdůrazňuje Peter Lakata. Zvýhodněný úrok Zuno propaguje v kampani, která právě startuje a poběží po celý rok střídavě s kampaní na refinancování nevýhodných úvěrů. Vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.
Klienti Zuno žádající o půjčku mohou zjistit její výši, kterou jim banka může poskytnout, již do několika sekund. Zkrácení tohoto procesu umožnil software, který automaticky vyhodnocuje bonitu i úvěrovou historii klienta.
Pokud má banka všechny potřebné údaje a dokumenty, příslušné oddělení již může schválit půjčku velmi rychle. V případě, že nějaký dokument nebo informace pro posouzení žádosti o půjčku chybí, internetové rozhraní na to žadatele upozorní. Dokumenty lze nahrát přímo přes internetovou nebo mobilní aplikaci.