Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zuno přichází s originální kampaní

Online banka Zuno zahajuje repositioning značky a uvádí nový kreativní koncept s redesignovaným produktem. Cílem nové reklamní kampaně je odlišit se od komunikace jiných bank a ukázat, že i banky mohou komunikovat otevřeně a transparentně.

Nové spoty si utahují z obvyklých klišé v reklamách, jako jsou například úspěšní lidé s drahými auty, šťastná rodina, na kterou padají peníze z nebes, nebo roztomilá zvířátka.

“U nás klišé v reklamách nenajdete. Řekneme vám to narovinu,” sděluje hlavní hrdina v reklamě. Spoty jsou zaměřeny na půjčku s úrokem 7,9 % pro všechny řádně splácející.

„Novou kampaní reagujeme na silný konkurenční boj bank. Jsme přesvědčeni, že moderní bankovnictví má být založené na atraktivních produktech a férovém postoji k zákazníkům. Věříme, že tento komunikační koncept posílí vnímání značky Zuno i jejích produktů,“ říká šéf marketingu banky Bohdan Fedor.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí