Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Češi mají ve stále větší oblibě takzvané zlaté karty

V České republice přichází ke slovu nová móda, Češi mají v oblibě takzvané zlaté platební karty, pořizují si je stále častěji na úkor těch běžných. Pro 32 procent dotázaných jde o symbol bohatství a luxusu, názor čtrnácti procent respondentů je takový, že podobná karta posiluje společenské renomé.

V posledním roce narostl počet žádostí o vydání zlaté karty v rámci Equa bank takřka dvojnásobně. Velký zájem o karty mají hlavně muži mladší 34 let z Prahy a Středočeského či Moravskoslezského kraje.

Nízká cena, možnost využít různé výhody a slevové akce

Majitel zlaté karty získá zajímavé výhody, vedení karty je v rodinném rozpočtu spíše zanedbatelnou položkou (existují dvě možnosti zlatá karta Premium za 89 korun měsíčně, karta Premium Plus pak vyjde na 129 Kč), umožní ale ušetřit při nákupu v několika tisících tuzemských obchodech. V případě, že klient banky častěji nakupuje různé zboží, ušetří každý měsíc i několik stokorun díky bonusovému programu Sphere. Součástí zlaté karty v podání Equa bank je také možnost cestovního pojištění nebo pojištění osobních věcí, pojistit je možné i kartu samotnou. Zlatá karta se vydává k běžnému účtu Equa bank, jeho vedení je bezplatné, a to zcela bez podmínek.



Čtěte také

marketing Skrze Karty dobré vůle ČSOB se v minulém roce vybraly více než tři miliony korun

marketing Creditas přichází s bezplatným výběrem z každého domácího i zahraničního bankomatu

marketing mKarta Svět v podání mBank znamená nejlevnější platby v cizině

marketing Fio banka startuje s bezkontaktní technologií na bankomatech

marketing Klienti skupiny ČSOB mohou v Chorvatsku hodně ušetřit, stačí jen platit kartou

marketing Raiffeisenbank dá svým kreditním kartám novou podobu

marketing Banka Creditas připravila platební kartu z ryzího zlata

marketing Visa rozdává odměny zákazníkům Albertu, stačí platit Visa kartou v průběhu letošních zimních olympijských her