Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Atraktivita plateb s Android Pay v mBank stále stoupá

Je pravdou, že řada lidí svůj chytrý mobil opouští jen ve výjimečných případech. I proto jim řada firem podává pomocnou ruku, mnoho služeb se dá vyřídit právě prostřednictvím smartphonů.
Totéž udělala i mBank, která už po dva měsíce provozuje v rámci své mobilní aplikace 3.0 službu Android Pay. Díky ní se uskutečnilo více než 185 tisíc transakcí v úhrnné hodnotě skoro devadesáti milionů korun.

Klienti, mezi nimiž převažují zejména muži, platí nejčastěji VISOU

Nejvíce využívanou platební kartou pro transakce skrze Android Pay je VISA, díky níž se uskutečnilo 147 tisíc platebních operací, MasterCard byla použita více než ve čtyřiceti tisících případech. O podobné transakce pak mají zájem hlavně pánové, ženy totiž uskutečnily jen jedenáct procent z celkového objemu plateb. Muži utratili v souhrnu více než 78 milionů korun, na dámy pak připadlo zbylých devět milionů.

Aplikace mBank 3.0 je klientům této banky k dispozici už od listopadu 2017, podle dostupných dat je o ní obrovský zájem, který navíc konstantně roste. Využít ji mohou i ti, kteří mají na svém chytrém mobilním telefonu operační systém iOS, do aplikace se pak přihlásí skrze Face ID. K dispozici je klientům i celá řada nových funkcí.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí