Tesco pokračuje ve svém konceptu rozšiřování služeb pod jednou střechou, a proto zákazníkům nabízí od 15. června možnost dobít si kredit do mobilního telefonu přímo u pokladny. Službu bude možné využít pro dobití kreditu všech tří mobilních operátorů, tedy T-Mobile, O2 i Vodafone. Suma za dobitý kredit pak bude zahrnuta do celkové částky nákupu. Služba je nově zákazníkům k dispozici ve všech 163 obchodech a na 18 čerpacích stanicích Tesco. V obchodech Tesco Expres, jež postupně společnost přeměňuje z Korun, bude služba zprovozněna v nejbližším období.
„V průběhu května jsme otestovali pilotní provoz dobíjení v šesti pražských obchodech různých formátů a jedné čerpací stanici. Druhý týden po jeho spuštění si kartu dobilo již třikrát více zákazníků a v dalších týdnech jsme zaznamenali zhruba desetiprocentní nárůst prodeje. Předpokládáme, že zájem o tuto službu ještě více vzroste, až bude k dispozici na všech obchodech,“ doplňuje Pauline Newman, marketingová manažerka Tesco, a dodává: „Podle průzkumu zákazníkům vyhovuje, že si mohou mobil dobíjet u příležitosti nákupu – nejen pohodlně a jednoduše, ale i častěji a na menší částku.“
Zákazníci v průměru dobíjejí přibližně 250 Kč. Za dobíjení dostávají body Clubcard a navíc souvislosti se spuštěním nové služby budou moci využít od 15. června do 15. července i speciální akci při dobití kreditu u T-Mobile, při níž získají bonus ve výši 10 %.
Dobíjení je jednoduché. Zákazník si na označeném místě vybere speciální aktivační kartu svého mobilního operátora s nominální hodnotou, kterou chce dobít. Tuto kartu předá pokladní a na její vyzvání zadá do příručního terminálu, který se používá pro platební karty, telefonní číslo, jež si přeje dobít. Po potvrzení správnosti dobíjeného telefonního čísla terminál vygeneruje kód, který pokladní naskenuje do pokladny jako standardní zboží (a tedy součást celkového nákupu) a po ukončení transakce ještě předá zákazníkovi potvrzení o dobití z daného terminálu.