Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Aviva spouští novou verzi úspěšného produktu Vision 3.0

První produkt investičního životního pojištění, který v České republice nabídl klesající pojistné částky na většinu připojištění a umožnil vysoká krytí za nízké pojistné, slaví letos 3. výročí své existence. K této příležitosti připravila Aviva jeho novou podobu Vision 3.0

Nový Vision 3.0 je exkluzivním produktem pojišťovny Aviva pro společnost Partners. Toto úspěšné životní pojištění přináší v nové verzi klientům řadu změn, novinek a výhod.

Mezi zásadní inovace produktu patří bezesporu možnost volby výplaty pojistného plnění prostřednictvím pravidelných penzí u krytí invalidity nebo smrti. Pokud klienti preferují místo jednorázové výplaty pravidelný příjem, mohou si zvolit výplatu na předem danou fixní pojistnou dobu po úmrtí (např. po dobu 10 let po smrti pojištěného) nebo možnost výplaty penze do konce sjednané pojistné doby (např. do roku 18 let dítěte). V případě invalidity si klienti mohou zvolit formu pojistného plnění kromě jednorázové výplaty také prostřednictvím měsíční penze do konce sjednané pojistné doby, a to u všech tří úrovní invalidity.

Vision 3.0 také podporuje dlouhodobé klienty formou věrnostních bonusů, kdy má klient možnost postupně získat zpět všechny administrativní a inkasní poplatky a při bezeškodním průběhu také část rizikových poplatků.

Další inovace se dotýkají krytí rizikových sportů, rizikových zaměstnání, navýšení progrese u nejzávažnějších úrazů s trvalým poškozením nad 75 % na 5tinásobek sjednané pojistné částky nebo zavedení krytí pro případ smrti úrazem a trvalých následků úrazu již v průběhu zpracování návrhu pojistné smlouvy. Úpravou prošla také investiční složka pojištění, která se může pochlubit skutečně bezkonkurenční hodnotou ukazatele TANK.

„Pojištění VISION jako jediné na trhu v ČR nabízí klientům výplatu pojistného plnění formou měsíční penze pro invaliditu 1. stupně dle státní definice,” říká Petr Němeček, manažer externí distribuce Aviva životní pojišťovny. „V našich inovacích se soustředíme zejména na potřeby klientů. To, že se nám to daří, dokládá například vysoká průměrná pojistná částka pro případ smrti, která v současné době přesahuje 1 100 000,- Kč,“ dodává.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP