Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Česká spořitelna preventivně upozorňuje své klienty na podvodné e-maily

Od začátku letošního roku zaznamenala Česká spořitelna několik podvodných e-mailových zpráv (tzv. phishing), které se výrazným způsobem snažily vzbudit dojem, že jsou pravé a byly odeslány touto bankou. Zprávy vyzývaly příjemce, aby zaslali své údaje a údaje o své kartě (jméno a příjmení, číslo kreditní karty, rodné číslo držitele, kód CVV2/CVC2 – poslední tři čísla kreditní karty nacházející se na zadní straně a platnost karty) zpět na e-mailovou adresu odesílatele. Jedna ze zadržených podvodných zpráv dokonce obsahovala fotografii skutečného zaměstnance České spořitelny

Česká spořitelna žádné takové zprávy klientům nerozesílá a prostřednictvím e-mailu žádné bezpečnostní údaje nepožaduje.

Česká spořitelna preventivně prosí klienty, aby v případě, že zprávu obdrží, na ni v žádném případě nereagovali. Pokud by někdo z klientů požadované údaje vyplnil a zaslal odesílateli, doporučujeme co nejrychleji se obrátit na Klientské centrum České spořitelny na telefonním čísle 800 207 207.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí