ZUNO přichází s novou digitální kampaní na podporu refinancování. Online banka nabízí alternativu k existujícím půjčkám. Klienti si mohou znovu promyslet, kolik měsíčně splácí své bance. Se správnou nabídkou mohou přesunout svůj úvěr do jiné banky a platit méně.
Kampaň je založena na myšlence Spočítejte to svému úroku a podporuje chytré šetření. „Lidé si dnes berou mnoho půjček na nákup auta nebo dovolené. Nicméně řada z nich bojuje s výší měsíční splátky,“ říká Alina Agurida, šéfka reklamy a komunikace v ZUNO. „Naše zbrusu nová reklamní kampaň klienty vybízí, aby znovu zvážili, kolik nyní splácejí. Na adrese zuno.cz/spocitejteto/ si mohou jednoduše spočítat, kolik ušetří, pokud se rozhodnou refinancovat se ZUNO.“
Kampaň běží od března a je zacílena na široké spektrum zpravodajských a informačních portálů v Čechách i na Slovensku. V rámci kampaně jsou připravena i videa a na Slovensku rovněž citylighty.
Zažádání o refinancování se ZUNO je jednoduché. Klienti nemusí trávit čas na pobočkách, stačí jim připojení k Internetu a skener k zaslání potřebné dokumentace. S refinancováním získají jednu z nejnižších úrokových sazeb na trhu sníženou až
o 2 %. Úroková sazba v ZUNO začíná na 6,9 %. Za refinancování navíc neplatí žádné skryté poplatky. Pokud jejich banka požaduje poplatek za předčasné splacení úvěru, ZUNO klientům půjčí peníze na vyrovnání této dlužné částky.