Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Pojistěte si rodinné stříbro, než odjedete chytat bronz

V polovině května v ČSOB odstartuje kampaň představující novinku Bankopojištění. Kombinace toho nejlepšího z banky a pojišťovny umožní klientovi vyřídit vše potřebné při jedné návštěvě bankovní pobočky. Kampaň si klade za cíl seznámit klienty i neklienty s konceptem bankopojištění a také s nabídkou pojištění domácnosti s akční 15% slevou.

Motto kampaně zní: „Pojistěte si rodinné stříbro, než odjedete chytat bronz.“

Kampaň ČSOB odstartuje 19. května a bude probíhat až do 30. června 2014. Hlavním kanálem komunikace je televize, v níž poběží 30sekundový spot. Dále je kampaň podpořena na internetu prostřednictvím videobannerů se zkráceným 20s spotem. Dvě online verze jsou na rozdíl od TV zakončeny jinými humornými scénkami. V neposlední řadě banka ke komunikaci využije animované i statické bannery, branding zpravodajských stránek a krátké reklamní texty. Celorepublikově budou využity i venkovní plochy – především bigboardy a citylighty. V pobočkách budou k dispozici plakáty, letáky a také netradiční závěsný wobler s motivem zloděje.

ČSOB Pojištění

Kampaň je zaměřená na pojištění domácností a domů, které si lze sjednat v pobočce. Pokud se něco přihodí, poskytneme peníze na opravu bydlení nebo pořízení nového vybavení. Když bude domácnost neobyvatelná, uhradíme i náhradní ubytování. Pojistit si lze byt, dům, chatu, vybavení, garáž, zahradu i bazén. Součástí pojištění jsou i asistenční služby nonstop. Klienti tak mohou zdarma využít například služby zámečníka k odemknutí zabouchnutých dveří nebo opraváře pro odstranění havárie (může se jednat například o elektrikářské, topenářské nebo instalatérské práce).



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP