Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zájem o věrnostní program iBOD roste

Program zákaznických výhod iBOD, který je lídrem podobných programů v Česku, přivítal svého půlmilióntého člena. O jeho atraktivitě svědčí i rychlost růstu členské základny.

„Za necelých osm měsíců si iBOD kartu aktivovalo přes půl milionu lidí a zájem stále roste,“ říká Luděk Šmíd, ředitel věrnostního programu a upozorňuje na základní fakt: „iBody lze totiž sbírat za nákup zboží nebo služeb u všech partnerů programu. Je jedno, kde je získáte. Zda při bankovních transakcích, nákupu benzínu nebo třeba elektroniky. Při každém nákupu bodujete a získáváte ibody, za které si následně můžete vybírat z našeho katalogu.“ Je zřejmé, že Češi mají věrnostní kluby nebo sbírání bodů v oblibě. „V porovnání s jinými vyspělými zeměmi je v tomto směru patrný rozdíl. Až dvě třetiny Čechů upraví výběr místa nákupu na základě členství v konkrétním věrnostním programu,“ komentuje dále Luděk Šmíd.

iBOD u nás odstartoval loni v říjnu a postupně se rozrůstá jak o kooperující partnery, tak o členy. V iBODU je aktuálně zapojeno více než 40 partnerů a ibody lze získat na téměř 1 500 místech po celé ČR. O tom, že Češi opravdu milují klubové karty, není pochyb. „Průměrný Čech má ve své peněžence šest klubových či věrnostních karet,“ říká Luděk Šmíd, ředitel programu iBOD. Přičemž Češky jsou na tom podle něho ještě lépe. Jejich peněženky jsou přímo nadité věrnostními kartami a v průměru jich mají ještě o tři více než čeští muži. „Důvody jsou jednoduché. Jsme zvyklí spořit, sbírat odměny nebo získávat benefity,“ vysvětluje Šmíd a zároveň upozorňuje na to, že iBOD se snaží skloubit všechny výhody do jedné karty. Členové nejsou omezeni pouze jednou značkou, ale realizují standardně své nákupy a za to získávají ibody. „Nejste nuceni nijak výrazně upravovat své nákupní chování a kromě toho získáte ještě něco navíc.“

„Nejvíce ibodů naši členové zatím získávají z bankových transakcí u České spořitelny nebo nákupu elektroniky v řetězci Datart. Po nedávném vstupu sítě čerpacích stanic OMV, lze očekávat příliv ibodů i z tohoto směru,“ prozrazuje Luděk Šmíd, ředitel iBODU.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing Dražší hypotéky uzavřené v posledních letech bude nyní možné velmi výhodně refinancovat. Zájemci ale mají čas jen do září

marketing Topná sezóna je tady. Analytici Kalkulátor.cz spočítali, kolik bude letos domácnosti stát

marketing Analýza: Co je výhodnější? Nemovitost si koupit, nebo pronajmout?

marketing Manželství a příjem z nájmu

marketing Kolik si lze přivydělat na úřadu práce?