FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny spouští jarní marketingovou kampaň zaměřenou na komunikaci vážných životních situací. Novým reklamním spotem cílí na rodiny s dětmi a pomocí dvojsmyslů je motivuje k odpovědnému zajištění. Kampaň poběží v televizi a na internetu až do konce května.
„Komunikační koncept, ve kterém nenásilně upozorňujeme na vážné životní situace pomocí dvojsmyslů, se osvědčil. Proto opět používáme kontrast mezi pohodovou atmosférou spotu a dvojsmyslnými sděleními, které vedou k zamyšlení,“ představuje televizní spot Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.
„Komunikujeme také mimořádnou akci, ve které novým klientům nabízíme dvojnásobné plnění v případě, že v budoucnu vážně onemocní boreliózou, klíšťovou encefalitidou nebo meningitidou. Akce platí pro smlouvy podepsané do konce června.“
Kampaň poběží od 6. dubna na obrazovkách televizí Nova a Prima. Paralelně se spotem spustíme také on-line komunikaci na zpravodajských portálech i na odborných finančních serverech.