Banka Zuno zahajuje novou kampaň propagující půjčku na zařízení nového bydlení. Cílem je upozornit na běžný zvyk lidí brát si více půjček rychle za sebou. Kampaň naopak vyzvedává benefity jedné výhodné půjčky na všechno.
“Na jaro jsme zvolili téma zařizování bydlení. Reklamy jsou propojené. Cílem je zdůraznit to, že místo několika půjček je výhodnější vzít si pouze jednu s výhodnou úrokovou sazbou a takovou výší splátky, kterou si mohu dovolit,” říká Ewa Golińská, Digital marketing and Communication Supervisor online banky Zuno.
Skupinka již známých protagonistů reklam Zuno se z kancelářského prostředí přemístila do bytu, respektive výtahu v domě mladé blondýnky a společně přinášejí nábytek a vybavení. To si mladá dáma pořídila právě díky jedné výhodné půjčce.
Kampaň odstartovala 6. dubna a poběží po celý rok střídavě s kampaní na refinancování nevýhodných úvěrů. Vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.