Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zuno spouští novou kampaň s tématem bydlení

Banka Zuno zahajuje novou kampaň propagující půjčku na zařízení nového bydlení. Cílem je upozornit na běžný zvyk lidí brát si více půjček rychle za sebou. Kampaň naopak vyzvedává benefity jedné výhodné půjčky na všechno.

“Na jaro jsme zvolili téma zařizování bydlení. Reklamy jsou propojené. Cílem je zdůraznit to, že místo několika půjček je výhodnější vzít si pouze jednu s výhodnou úrokovou sazbou a takovou výší splátky, kterou si mohu dovolit,” říká Ewa Golińská, Digital marketing and Communication Supervisor online banky Zuno.

Skupinka již známých protagonistů reklam Zuno se z kancelářského prostředí přemístila do bytu, respektive výtahu v domě mladé blondýnky a společně přinášejí nábytek a vybavení. To si mladá dáma pořídila právě díky jedné výhodné půjčce.

Zuno_jedna_pujcka

Kampaň odstartovala 6. dubna a poběží po celý rok střídavě s kampaní na refinancování nevýhodných úvěrů. Vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí