Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Allianz přináší novou nabídku životního pojištění

Pojišťovna Allianz přichází s dalším vpravdě revolučním produktem, po průlomovém pojištění automobilů se tentokrát zaměřuje pozornost na oblast životního pojištění – s názvem Allianz ŽIVOT. Je tu pro všechny, kteří jsou nekuřáci, netrpí nadváhou, nechtějí smlouvu o desítkách stran, a pokud už by se jim něco přihodilo, chtějí, aby jejich pozůstalí dostali řádné hmotné zabezpečení.

Staráte se o zdraví? Čeká na vás sleva!

Pokud se prokážete aktivní péčí o své zdraví, získáte výraznou slevu na pojistném, takřka třicet procent. Kuřák s nadváhou bude platit 808 korun měsíčně, nekuřák s BMI v ideální poloze zaplatí „jen“ 596 korun. Allianz ŽIVOT navíc neznamená žádné další poplatky navíc, celý sazebník se vejde na jedinou tiskovou stranu. Jde také o svého druhu unikátní produkt – na tuzemském trhu jediný, jenž klientovi zpřístupní volbu mezi investiční a skutečně rizikovou variantou. Postačí jen nastavit rizika, na která se chce klient pojistit a vše jde pak už jednoduše…

Díky pojištění Allianz ŽIVOT získají klienti maximální plnění při vážných úrazech nebo při bitvě s rakovinou. Co to přesně znamená? Není již nutné vybírat nejlepší úrazové pojištění a zdlouhavě zkoumat nastavení služeb pojišťovny, které je mnohdy pro někoho, kdo není aktivním lékařem, trochu nejasné. „Rozhodli jsme se našim klientům ulehčit život a tohle vše uděláme za ně. Pravidelně, nejméně však dvakrát ročně, zanalyzujeme a srovnáme oceňovací tabulky pěti největších pojišťoven v běžně placeném životním pojištění pro pojištění denního odškodného. A pokud zjistíme, že některá z těchto pojišťoven ve srovnatelném produktu s naším plní u závažného úrazu více, našim klientům plnění navýšíme na její úroveň,“ dodává k celé věci Martin Podávka, ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny.

Allianz životní pojištění patří k nejpopulárnějším produktům posledních několika let, úspěch slaví i v mnohých soutěžích. V roce 2016 se oprostilo od počátečních a jiných poplatků, v roce 2013 byla nastavena tzv. Garance nejvyššího plnění u závažných úrazů.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP