Obchodní portál Aukro.cz přichází s novou tabletovou aplikací, Aukřík, která je zaměřena speciálně na maminky s malými dětmi. Těm má umožnit výhodně nakupovat a prodávat zboží určené pro děti na Aukru. Jde o první českou nákupní aplikaci na tablety, která je zaměřena na takto úzkou cílovou skupinu. Aukřík je nyní zdarma ke stažení ve verzi pro Android a iOS a Aukro podpoří jeho znalost prostřednictvím cílené online kampaně.
V aplikaci Aukřík si maminka nastaví, co ji zajímá a přidá informace o věku dítěte, jeho pohlaví a zda ji zajímá spíš nové, či použité zboží. Na základě toho aplikace prohledá databázi Aukra, se kterým je propojena, a podle preferencí bude řadit zboží v jednotlivých kategoriích. Aplikace zobrazuje jen nabídky kup teď, pro aukce je vyhrazena klasická aplikace Aukro.cz. Pro nákup přes Aukříka je potřeba mít na registraci pouze na Aukru, další registrace již nejsou třeba.
Aplikace sdílí s Aukrem jen základní designové prvky (především barevnost v rámci kategorie Děti), ale jinak jde o svébytnou aplikaci, která má poskytnout trochu odlišný pohled na prohlížení zboží na Aukru.
Aukro podpoří aplikaci Aukřík úzce cílenou kampaní (zejm. přes Google Display Network) ve formě bannerů a videí na YouTube. Součástí podpory je i obsahový web (www.aukrik.cz) pro maminky, kde si mohou sdílet fotky či videa svých smějících se dětí. Na podzim pak Aukro spustí online podporu ve formě bannerů a newslettrů v rámci Aukra. Heslem aplikace je: „Aukřík – sponzor dětského smíchu“.
„Podle nedávné studie z USA jsou maminky jedny z nejaktivnějších uživatelek právě tabletů a tento trend se nyní dostává i k nám. Pochopitelně je to také velmi zajímavá cílová skupina, která je aktivní (nejen na Aukru) a ráda tvoří komunity. Aukřík je pilotním projektem a pokud bude o takovéto specifické aplikace pro jednotlivé cílové skupiny zájem, uvažujeme o jejich rozšíření do budoucna,“ říká k aplikaci Jiří Budínský, Mobile Product Specialist v Aukru.