Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Banka ZUNO spouští kampaň, která propaguje aktuální nabídku refinancování

ZUNO přichází s novou digitální kampaní na podporu refinancování. Online banka nabízí alternativu k existujícím půjčkám. Klienti si mohou znovu promyslet, kolik měsíčně splácí své bance. Se správnou nabídkou mohou přesunout svůj úvěr do jiné banky a platit méně.

Kampaň je založena na myšlence Spočítejte to svému úroku a podporuje chytré šetření. „Lidé si dnes berou mnoho půjček na nákup auta nebo dovolené. Nicméně řada z nich bojuje s výší měsíční splátky,“  říká Alina Agurida, šéfka reklamy a komunikace v ZUNO. „Naše zbrusu nová reklamní kampaň klienty vybízí, aby znovu zvážili, kolik nyní splácejí. Na adrese zuno.cz/spocitejteto/ si mohou jednoduše spočítat, kolik ušetří, pokud se rozhodnou refinancovat se ZUNO.“

zuno_refinancování_hypoteky

Kampaň běží od března a je zacílena na široké spektrum zpravodajských a informačních portálů v Čechách i na Slovensku. V rámci kampaně jsou připravena i videa a na Slovensku rovněž citylighty.

Zažádání o refinancování se ZUNO je jednoduché. Klienti nemusí trávit čas na pobočkách, stačí jim připojení k Internetu a skener k zaslání potřebné dokumentace. S refinancováním získají jednu z nejnižších úrokových sazeb na trhu sníženou až
o 2 %. Úroková sazba v ZUNO začíná na 6,9 %. Za refinancování navíc neplatí žádné skryté poplatky. Pokud jejich banka požaduje poplatek za předčasné splacení úvěru, ZUNO klientům půjčí peníze na vyrovnání této dlužné částky.



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky