Pátého září letošního roku startuje nová komunikační kampaň, která se týká běžného účtu Tom. MONETA vyzdvihuje hlavně jeho největší výhody, a sice bezplatné vedení, jež není ukotveno žádnými podmínkami.
Spot na podporu účtu TOM vyrobila agentura Kaspen/Jung von Matt, v němž se diváci podívají na poněkud nestandardní svatbu. Kampaň bude uvedena v TV kanálech skupiny Prima a v některých kinech ji dokreslí ještě billboardy, reklama bude k vidění i na internetu.
Spot je pojat velmi humornou formou…
Reklama se snaží naznačit, že klient ve svém „manželském svazku“ s bankou nemusí splnit v podstatě nic. Režii má na svědomí Tomáš Řehořek, doplní jej i oblíbený zrzavý kocour s jeho sarkastickými bonmoty. Běžný účet Tom je možné vytvořit zcela bezplatně, online bez nutnosti zajít na pobočku, není nutné posílat platby na účet nebo platit kartou pro to, aby bylo jeho vedení zdarma. Výběr hotovosti z bankomatů MONETY, jichž je v ČR už více než šest stovek, je také zcela bezplatný. Účet je možné ovládat také elektronicky, skrze mobilní aplikaci Smart Banka – ta je již připravena pro zájemce v Google Play nebo App Store, hodnocení je 4,8 z 5 možných hvězdiček. Tedy jasně nejlepší známka v hodnocení českých bankovních aplikací.