Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Češi podceňují pojištění invalidity

Češi netuší, kolik člověka připoutaného na invalidní vozík stojí úprava bytu, na základě jakých kritérií
se určuje konkrétní stupeň invalidity nebo jaké výše může dosahovat invalidní důchod. Lidé se mylně domnívají, že se stanou invalidní jen v důsledku úrazu. Navíc se pojišťují na nedostatečné částky. To říkají výsledky výzkumu, který pro Pojišťovnu České spoři telny zpracovala společnost Ipsos.

„Výsledky průzkumu ukázaly, že Češi stále netuší, co pro ně po finanční stránce znamená být vážně nemocný. Že se bezbariérová rekonstrukce bytu 2+1 v patře paneláku bez výtahu vyšplhá nad 0,5 milionu korun, ví jen 17 % lidí,“ říká Jana Jirásková, tisková mluvčí Pojišťovny České spořitelny.
„Také naše interní statistiky dokazují, že klienti podceňují pojištění invalidity a pojišťují se na nedostatečné částky. Optimální pojistná částka by měla být alespoň ve výši 0,5 mili onu korun. Lidé si ale sjednávají v průměru částky do 400 000 korun.“

Pojištění invalidity

Na dotaz, čeho se nejvíc bojíme, muži odpovídají, že mají obavy z úrazu s trvalými následky, ze snížení příjmů z důvodu invalidity a že necha jí své blízké bez zabezpečení. Naopak ženy mají větší strach z onemocnění svých blízkých. Mladí lidé zatím nemyslí na problémy stáří, starší generace se ale obává své závislosti na pomoci od ostatních.

On-line výzkum pro Pojišťovnu České spořitelny realizovala společnost Ipsos. Dotazníkového šetření se účastnilo 1 030 respondentů ve věku 18 až 65 let.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP