Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Češi si pojišťují novou elektroniku stále častěji

Z interních dat společnosti Electro World vyplynulo, že Češi si při koupi nové elektroniky sjednávají stále častěji pojištění, které kromě prodloužené záruky kryje také náhodné či neočekávané poškození výrobku.

V Electro Worldu zaznamenávají nárůst uzavřených pojistek, v letních měsících dokonce až o 20 %.  Interní průzkumu Electro Worldu dále ukázal, že nejčastěji Češi rozbíjí notebooky (10 % případů) či digitální fotoaparáty a kamery (také 10 %). Mobilní telefony pak tvoří přibližně 8 % nahlášených pojistných událostí. Nejčastějšími příčinami pojistných událostí jsou pád, voda a písek. 

U televizí a velkých bílých spotřebičů evidují v Electro Worldu nejvíce pojistných událostí v době, kdy elektronice skončila záruční lhůta, a zákazníci tak pojistku uplatňují jako prodlouženou záruku. Naopak technické vymoženosti, například notebooky, tablety, fotoaparáty, kamery či mobily, jsou velice náchylné na poškození i během záruky a stát se jim může při běžném používání i na cestách cokoliv.

Z interního průzkumu Electro Worldu dále vyplynulo, že mezi nejčastější typy poškození u přenosné elektroniky patří jejich náhodný pád či polití a převážně v létě pak utopení nebo zanesení pískem. „Lidé si často neuvědomí, že právě tyto příčiny nekryje běžná záruka či jiné pojištění, například pojištění domácnosti. Zejména v létě, kdy mnoho z nás vyráží na dovolenou, bychom neměli kromě našeho zdraví zapomínat pojišťovat také elektroniku, kterou si bereme s sebou na cesty,“ říká Anna Rumianová, E-commerce a Service Manager CZ/SK ve společnosti Electro World.

Exkluzivní pojištění Happy Care lze uzavřít přímo v Electro Worldu při koupi jakéhokoliv produktu (vyjma příslušenství) podle typu na 6 – 60 měsíců. Pojištění kryje kromě prodloužené záruky také náhodné či neočekávané poškození výrobku, které zapříčinil zákazník. I v takovém případě je zboží v co nejkratší době, obvykle do 22 dnů od nahlášení, opraveno či vyměněno za produkt se stejnými či vyššími parametry.

 



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP