Od začátku letošního roku zaznamenala Česká spořitelna několik podvodných e-mailových zpráv (tzv. phishing), které se výrazným způsobem snažily vzbudit dojem, že jsou pravé a byly odeslány touto bankou. Zprávy vyzývaly příjemce, aby zaslali své údaje a údaje o své kartě (jméno a příjmení, číslo kreditní karty, rodné číslo držitele, kód CVV2/CVC2 – poslední tři čísla kreditní karty nacházející se na zadní straně a platnost karty) zpět na e-mailovou adresu odesílatele. Jedna ze zadržených podvodných zpráv dokonce obsahovala fotografii skutečného zaměstnance České spořitelny
Česká spořitelna žádné takové zprávy klientům nerozesílá a prostřednictvím e-mailu žádné bezpečnostní údaje nepožaduje.
Česká spořitelna preventivně prosí klienty, aby v případě, že zprávu obdrží, na ni v žádném případě nereagovali. Pokud by někdo z klientů požadované údaje vyplnil a zaslal odesílateli, doporučujeme co nejrychleji se obrátit na Klientské centrum České spořitelny na telefonním čísle 800 207 207.