Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Česká spořitelna spouští nový marketingový koncept Rodina nás baví, její klienti mohou soutěžit o ceny za 600 000 Kč

Česká spořitelna spouští nový marketingový koncept Rodina nás baví, v rámci kterého bude cílit na rodiny s dětmi. Součástí kampaně je i velká soutěž o splněný rodinný sen v hodnotě 200 000 Kč a další zajímavé ceny. Klienti České spořitelny mohou v soutěži vyhrát ceny v celkové hodnotě téměř 600 000 Kč.

Na kampani Rodina nás baví se bude podílet také česká divadelně hudební skupina Kašpárek v rohlíku. Bližší informace o spolupráci zveřejní Česká spořitelna spolu s představiteli skupiny na tiskové konferenci 7. září 2013 v rámci festivalu Kefír.

Výstřižek ČS rodina baví

Česká spořitelna připravila také nový internetový portál www.rodinanasbavi.cz, na kterém rodiče najdou inspiraci na trávení volného času se svými dětmi. Najdou zde např. zajímavé tipy na výlety a hry, které budou moci doplnit i o vlastní nápady.

Na portálu již 19. srpna 2013 začala Velká soutěž pro rodiny s dětmi. Soutěžit mohou rodiny, které do konce září přímo v pobočce České spořitelny nebo přes nový portál vloží obrázek společného zážitku, který by si přáli zažít. Pokud zadají unikátní kód z letáku, který obdrží v pobočce, a zodpoví otázku „Kolik obrázků přinesou celkem klienti do poboček v období 1. 9. – 30. 9. 2013?“, pak mohou ve Velké tipovací soutěži hrát o splnění rodinného snu v hodnotě 200 000 Kč, 100 000 Kč a 50 000 Kč.

V Malé hlasovací soutěži stačí vložit obrázek a o vítězích následně rozhodne počet získaných hlasů. Hlavní výhrou je rodinná dovolená, dále pak 2x prodloužený víkend na horách, 4x herní konzole Xbox 360 250 GB Kinect Bunde a 13x víkend v aquaparku Čestlice.

Video o soutěži najdete na YouTube (www.youtube.com/watch?v=Z2FXFaX6qiI) a bližší informace získáte také na www.rodinanasbavi.cz.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí