Česká spořitelna spouští nový marketingový koncept Rodina nás baví, v rámci kterého bude cílit na rodiny s dětmi. Součástí kampaně je i velká soutěž o splněný rodinný sen v hodnotě 200 000 Kč a další zajímavé ceny. Klienti České spořitelny mohou v soutěži vyhrát ceny v celkové hodnotě téměř 600 000 Kč.
Na kampani Rodina nás baví se bude podílet také česká divadelně hudební skupina Kašpárek v rohlíku. Bližší informace o spolupráci zveřejní Česká spořitelna spolu s představiteli skupiny na tiskové konferenci 7. září 2013 v rámci festivalu Kefír.
Česká spořitelna připravila také nový internetový portál www.rodinanasbavi.cz, na kterém rodiče najdou inspiraci na trávení volného času se svými dětmi. Najdou zde např. zajímavé tipy na výlety a hry, které budou moci doplnit i o vlastní nápady.
Na portálu již 19. srpna 2013 začala Velká soutěž pro rodiny s dětmi. Soutěžit mohou rodiny, které do konce září přímo v pobočce České spořitelny nebo přes nový portál vloží obrázek společného zážitku, který by si přáli zažít. Pokud zadají unikátní kód z letáku, který obdrží v pobočce, a zodpoví otázku „Kolik obrázků přinesou celkem klienti do poboček v období 1. 9. – 30. 9. 2013?“, pak mohou ve Velké tipovací soutěži hrát o splnění rodinného snu v hodnotě 200 000 Kč, 100 000 Kč a 50 000 Kč.
V Malé hlasovací soutěži stačí vložit obrázek a o vítězích následně rozhodne počet získaných hlasů. Hlavní výhrou je rodinná dovolená, dále pak 2x prodloužený víkend na horách, 4x herní konzole Xbox 360 250 GB Kinect Bunde a 13x víkend v aquaparku Čestlice.
Video o soutěži najdete na YouTube (www.youtube.com/watch?v=Z2FXFaX6qiI) a bližší informace získáte také na www.rodinanasbavi.cz.