Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB Leasing přichází na trh s ojedinělou novou jarní akcí

ČSOB Leasing, dlouhodobě největší společnost v oblasti leasingového financování na našem trhu, spustil od počátku dubna novou jarní kampaň. Akce je určena zákazníkům, kteří si pořídí nový vůz prostřednictvím financování, a to s atraktivním benefitem v podobě povinného ručení na rok skutečně zdarma. Tuto výhodu získá zákazník při sjednání finančního leasingu nebo úvěru ve spolupráci s vybranými pojišťovnami přímo při nákupu vozidla u spolupracujících dealerů společnosti ČSOB Leasing. ČSOB Leasing usiluje o oživení trhu, a tudíž je tato nabídka postavena na časově omezené skutečné dotaci. Akce platí do 30. června nebo do vyčerpání dotace.

Tuto akci mohou využít jak podnikatelé, tak spotřebitelé při financování nových osobních i užitkových vozů všech značek. Leasingovou nebo úvěrovou smlouvu včetně tohoto výhodného pojištění může zákazník sjednat přímo u spolupracujícího dealera.

„S kampaní přicházíme právě nyní, v jarním období, kdy očekáváme zvýšený zájem zákazníků o pořízení nového vozidla v období před letní sezónou. Zákazníci si mohou při využití našeho financování nejen výhodně pořídit nové vozidlo, ale zároveň i využít nabízený benefit, a tak ještě ušetřit; prostě si spořit do své pokladničky, která je i symbolem naší kampaně,“ uvedl Jan Krob, obchodní ředitel společnosti ČSOB Leasing. „Vzhledem k časovému i dotačnímu omezení akce doporučuji s jejím využitím neotálet.

Nákup vozu formou úvěru nebo leasingu se nyní opravdu vyplatí. Kromě možnosti využití této akční nabídky dochází i k rozložení celkového výdaje do delšího období, třeba až na šest let. Zákazník má tak k dispozici volnou hotovost, díky níž si může pořídit dražší a lepší automobil s bohatší výbavou, silnějším motorem apod., nebo může ušetřené peníze využít např. na financování studia, koupit pěkný dárek pro děti, zaplatit dovolenou nebo je využít k jiným důležitým účelům. Prostřednictvím společnosti ČSOB Leasing získá také k financování ve spolupráci s vybranými pojišťovnami výhodnou sazbu pojištění, jíž společnost standardně dosahuje díky dlouhodobé spolupráci s vybranými pojišťovnami.
„Když jsme si dělali průzkum, co v současné nejisté době pokládají zákazníci za skutečnou pomoc, tak jsme zjistili, že je to především snaha zbytečně neutrácet, a pokud je už třeba investovat, protože staré věci není možné užívat věčně, tak do věcí nových, kvalitních a finančně dostupných. Zároveň je však důležité získat v ceně ještě něco navíc, a to jistotu. K jistotě a bezpečí slouží právě pojištění,“ ozřejmil důvody nově spuštěné kampaně Petr Neuvirth, produktový ředitel společnosti, a k tomu ještě dodal: „Pro firemní zákazníky, kteří užívají většího počtu vozidel, bych doporučil i 100% jistotu ve formě full servis operativního leasingu, který ČSOB Leasing pod názvem ČSOB Autolease standardně nabízí všem svým korporátním klientům.“

– red –



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky