Klienti ČSOB a Ery mohou již v osmi regionech využívat speciální regionální sportovní karty. Ty jim přinášejí nejen výhody od svého oblíbeného klubu, ale také slevy u místních obchodníků. Ve čtyřech případech jde o spojení s hokejovými kluby, ve třech případech s fotbalovými kluby a v jednom s golfovým klubem. ČSOB je jedinou bankou, která podobný produkt dnes na trhu nabízí.
V prosinci 2014 byla jako první představena karta Dynamo pro fanoušky HC Dynamo Pardubice. Poslední uvedenou sportovní kartou pak byla karta ve spolupráci s fotbalovým klubem Viktoria Plzeň. Se sportovní platební kartou udělají klienti přibližně o třetinu transakcí víc a utratí o několik stovek měsíčně více, než je průměr v regionu. Tyto karty přinášejí klientský zážitek, potěšení z nakupování, ale také sportovní emoce a radost z vítězství prožívanou s ostatními.
„Doposud bylo vydáno více než 7 000 sportovních karet a kartu si pořizují všechny věkové kategorie od 15 do 85 let. Karta není oblíbená pouze mezi muži, ale využívají ji ze 40 % i ženy,“ říká Miloš Minčič, manažer inovativních služeb ČSOB. „Naším cílem je, aby regionální karta nebyla jen kartou platební nebo slevovou, ale aby ji její držitelé mohli využívat jako jednorázovou nebo permanentní vstupenku na utkání, nebo aby se dala nahrát do mobilu díky naší nové aplikaci ČSOB Na Nákupy,“ doplňuje Miloš Minčič.