Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB Penzijní společnost se během června zaměří na naše nejmenší

Červen je měsíc dětí, jak vyhlásila také ČSOB Penzijní společnost a v kooperaci s Linkou bezpečí připravila novou komunikační kampaň. Každá nově uzavřená dohoda o doplňkovém penzijním spoření pro děti mezi prvním červnem a červencem 2018 bude znamenat stokorunu pro Linku bezpečí.

V dlouhodobém období přináší doplňkové penzijní spoření zajímavé zhodnocení

Bez vstupního poplatku, možnost v osmnácti letech dítěte vybrat až třetinu nashromážděných úspor, třeba na studium či první bydlení. V červnu se tato smlouva u ČSOB vyplácí hned třemi různými způsoby. Sjednání například znamená pětisetkorunovou poukázku do e-shopu Mall.cz. Nabízí se i státní příspěvek, a to až do výše 2760 korun za rok.

Každá smlouva pak vynese 100 Kč neziskovce Linka bezpečí, pomáhající nezletilým s řešením složitých osobních potíží. Červnová kampaň bude podpořena interní komunikací, proběhne i na facebookových stránkách ČSOB i Linky bezpečí a mluvit o ní budou i vybrané obchodní sítě.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně