Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

DataLife k právě schvalované důchodové reformě

Finance jsou velmi komplikovanou oblastí a není snadné vyznat se v široké nabídce jednotlivých finančních domů. Společnost DataLife, která funguje na trhu od roku 2005 jako nezávislý finanční makléř, proto nabízí klientům profesionální poradenské služby v oblasti životního a neživotního pojištění, stavebního spoření, penzijního připojištění a hypoték. Zkušení odborníci sestaví optimální řešení pro jednotlivce, rodiny, podnikatele i velké firmy. Radí jim, jak vytvářet finanční rezervy na důchod, na studia pro děti, jak financovat bydlení, využívat daňových úlev a státních příspěvků nebo jak zabezpečit majetek. V roce 2010 převzala společnost DataLife i významné ocenění – 1. místo v prodeji životního pojištění pro finanční dům ING.

Velkou výzvu pro společnost DataLife nyní představuje důchodová reforma, která má začít fungovat od roku 2013, respektive od druhé poloviny roku 2012. „Jde o nejzásadnější změnu penzijního systému od vzniku České republiky, která bude vyžadovat stejně zásadní rozhodnutí od občanů. Budou totiž stát před otázkou, zda se vzdát části státní penze a nahradit ji výnosem, který jim nabídnou nově zavedené penzijní fondy,“ říká Mgr. Petr Husák, ředitel strategie společnosti DataLife. Zároveň upozorňuje na možná rizika, která se s důchodovou reformou pojí.

„Prvním rizikem je nabídka penzijních fondů, které se budou snažit občany přesvědčit o výhodách této volby. Tyto výhody však nemusí být z dlouhodobého hlediska příliš stabilní. Se změnou vlády se totiž mohou změnit podmínky spoření, a to k lepšímu i horšímu. Rozhodnutí občanů, kteří si vyberou tu či onu variantu svého penzijního zajištění, bude však nevratné,“ zdůrazňuje Mgr. Petr Husák z DataLife a dodává: „Naši odborníci lidem s tímto rozhodnutím pomohou, a to hlavně v závislosti na jejich individuální finanční i životní situaci. Chceme, aby naši klienti dokázali správně a ve svůj prospěch využít všech možností zhodnocení peněz, které český finanční trh nabízí. Aby neplatili za drahé a nevýhodně nastavené finanční produkty nebo neuzavírali zbytečná pojištění.“



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP