Společnost E.ON vylepšila zákaznický portál Energie 24 pro domácnosti a maloodběratele, který dnes využívá ke správě svých dodávek elektřiny a zemního plynu přes 128 000 zákazníků společnosti.
Nová Energie 24 přináší vedle intuitivní navigace také řadu užitečných funkcí – zákazníci si zde snadno mohou změnit výši své zálohy, požádat o zasílání elektronické faktury nebo orientačně spočítat, jaká bude výše jejich roční faktury za energie. Zákaznický portál je k dispozici na adrese www.energie24.cz.
„Energie24 má nový design, díky kterému je přehlednější a uživatelsky přívětivější. Při jejím návrhu jsme vycházeli ze zpětné vazby od našich zákazníků,“ vysvětluje Jiří Matoušek ze společnosti E.ON Energie a.s. Portál umožňuje zákazníkům společnosti E.ON snadnou správu všech záležitostí spjatých s dodávkami energií. „Zákazníci mají díky Energii 24 dobrý přehled o svých výdajích za energie včetně historie spotřeby. Nejdůležitější je pro naše zákazníky možnost realizovat změny a zadávat požadavky bez ohledu na denní či noční dobu, a především už nikdy nebudou muset hledat údaje jako je číslo smlouvy nebo odběrného místa, vše mají k dispozici v rámci svého účtu,“ doplňuje Jiří Matoušek.
E.ON bude zákaznický portál aktivně rozvíjet a přidávat nové funkcionality, především z oblasti snižování spotřeby energií a zákaznického servisu.