Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ERGO pojišťovna přichází s novinkou v pojištění pro cizince

Počet cizinců dlouhodobě žijících či studujících v České republice každým rokem mírně roste a aktuální číslo se šplhá už k půlmilionové hranici. Cizinci, kteří pro svůj pobyt potřebují vízum, musí mít sjednané zdravotní pojištění.

ERGO pojišťovna jako jeden ze zakladatelů a nejdůležitějších subjektů na trhu pojištění pro cizince na českém trhu přichází od září s další novinkou. Cílem je více usnadnit cizincům a jejich dětem život v Česku.

„Komerčnímu zdravotnímu pojištění pro cizince se v současnosti věnuje jen málo pojišťovacích společností. Zakládáme si na individuálním přístupu a klientské flexibilitě. V této cílové skupině jsme již dlouhou dobu silným a oblíbeným partnerem. Důkazem toho je fakt, že jsme byli zvoleni 2. nejlepší pojišťovnou v nezávislém hodnocení pojišťoven zajišťujících pojištění pro cizince v České republice z pohledu 156 ředitelů nemocnic. Tento nezávislý celostátní průzkum s názvem Zdravotní pojišťovna roku 2015 prováděla organizace HealthCare Institute společně s výzkumnou agenturou Ipsos,“ uvedl člen představenstva společnosti pan Pavel Šuranský.

Produkt Welcome Komplex, určený právě pro cizince, ročně využívá několik tisíc klientů. Aktuální změna umožní další zlepšení preventivní zdravotní péče pro malé děti s rozsahem shodným s veřejným zdravotním pojištěním. Od září 2015 klienti mohou využít nový tarif s označením Welcome Dítě+, který nemá limity pro čerpání preventivní péče včetně povinných očkování pro malé děti do pěti let. Přestože byl doposud na oblast prevence a očkování aplikován limit 3 000 Kč, v novém tarifu už je nyní rozsah možností čerpání shodný s veřejným zdravotním pojištěním. Produktová změna tedy vychází vstříc všem nově narozeným dětem cizinců v České republice a stejně tak i rodičům dětí do věku pěti let, které se zde nenarodily.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP