Společnost Europ Assistance, s.r.o., dceřiná společnost druhé největší mezinárodní asistenční skupiny Europ Assistance Group, představila nové asistenční služby pro koncové zákazníky AutoCare a HappyHome. Jejich hlavní výhodou je vysoký limit pojistného krytí a komplexnost rozsahu poskytované ochrany. Obě služby lze sjednat přes internet z pohodlí domova.
AutoCare je pojištění asistenčních služeb určené majitelům a uživatelům osobních automobilů, kteří na cestách svým vozem chtějí mít jistotu pomoci a rady odborníků, nepřetržitě 24 hodin denně, 365 dnů v roce v jakékoli situaci. V případě sjednaného pojištění AutoCare zajistí Europ Assistance služby bezplatné asistence při nehodě, poruše, defektu pneumatiky, nedostatku paliva, vybití baterie či krádeže pojištěného vozidla. Na koordinátory asistenční centrály se lze obrátit i v jakýchkoliv dalších případech, např. když řidič potřebuje poradit adresu nejbližšího servisu nebo v situacích, kdy mu svítí některá kontrolka na palubní desce a není si jist následujícím postupem. Vše je dostupné na jednom telefonním čísle, které je obsluhováno jednou z největších asistenčních centrál v České republice.
Pojištění zahrnuje poskytování bezplatných informačních služeb, technických služeb (pomoc technika v místě události, odtažení vozidla, úschova vozidla), rezervaci a uhrazení náhradního ubytování a zajištění dopravy nebo přepravy vozidla do ČR. Celková výše limitu pojistného plnění na jednu událost je až 75 000 Kč.
Pojištění asistenčních služeb HappyHome je určeno zákazníkům pro zajištění bezplatné pomoci v případě nouzové situace v domácnosti, kdy dojde například k poruše spotřebičů, či v případě právních dotazů. V rámci služby HappyHome zajistí Europ Assistance asistenci a intervenci řemeslníků či jiných odborníků. Krytí se vztahuje například na pomoc instalatéra, topenáře, plynaře, sklenáře či elektrikáře, pomoc zámečníka při zabouchnutí dveří, pomoc opraváře při poruše domácích elektrospotřebičů, a pomoc při spotřebitelských sporech či v případě právních otázek týkajících se bydlení. Koordinároři asistenční centrály jsou připraveni pomoci i v dalších případech, jako například při vyhledání kontaktu na řemeslníka, právníka, či např. stavební úřady.
Rozsah pojistného krytí u HappyHome zahrnuje poskytování pomoci v nouzové situaci v domácnosti a krytí nákladů na tyto intervence dle typu zásahu až do 20 000 Kč na jednu událost.
Možnost online sjednání
Nové asistenční služby nevynikají jen vysokým komfortem a pohodlím, které přináší svým zákazníkům, ale také i jednoduchou možností sjednání. Společnost Europ Assistance připravila pro koncové zákazníky nový portál www.europ-online.cz, kde je možné obě nové asistenční služby AutoCare a HappyHome pohodlně sjednat a zaplatit bankovním převodem nebo platební kartou.
„AutoCare a HappyHome jsou významnou inovací v oblasti služeb Europ Assistance. Soustředí se na komfort klienta a nadstandardní péči v duchu naší filosofie „You live we care“. Vysoké asistenční limity klientům nabízí jistotu pokrytí nákladů na rychlou intervenci řemeslníků, techniků nebo jiných specialistů v rámci širokého spektra nouzových událostí v domácnosti nebo při provozu automobilu.“ komentuje situaci Vladimír Fuchs, ředitel Europ Assistance pro ČR a SR.