Generali nabízí od tohoto týdne možnost zafixovat cenu povinného ručení CarFIX na tři roky. Jako bonus přidává dálniční známku na rok 2014. Uvedení nového produktu podpoří kampaň využívající outdoorová média, internet, tiskovou inzerci a PR.
V období od 7. října 2013 do 15. ledna 2014 může každý klient Generali při uzavření smlouvy o povinném ručení na tříleté období získat jako dárek dálniční známku pro vozidlo do 3,5 tuny na rok 2014. Po celé tříleté období garantuje Generali neměnnou výši pojistného.
„Naše nové povinné ručení dostalo vzhledem k možnosti zafixovat cenu na tři roky přiléhavý název CarFIX,“ objasňuje Renata Werliková, marketingová manažerka pojišťovny Generali.
„Chtěli jsme nabídnout motoristům adekvátní řešení v době, kdy jsou ceny povinného ručení pro příští roky velkou neznámou, zejména kvůli dopadům nového Občanského zákoníku,“ dodává mluvčí pojišťovny Jiří Cívka.
Reklamní kampaň připravila agentura Dorland. Nákup médií má na starost mediální agentura OMD. Online a PR jsou řešeny in-house.
„Naším cílem je představit nejširší motoristické veřejnosti nový produkt a jeho benefity, tedy dlouhodobou fixaci ceny a navíc dárek v podobě dálniční známky,“ říká ředitelka agentury Dorland Lucie Češpivová.