Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Generali garantuje cenu povinného ručení CarFIX na tři roky a přidává dálniční známku 2014

Generali nabízí od tohoto týdne možnost zafixovat cenu povinného ručení CarFIX na tři roky. Jako bonus přidává dálniční známku na rok 2014. Uvedení nového produktu podpoří kampaň využívající outdoorová média, internet, tiskovou inzerci a PR.

V období od 7. října 2013 do 15. ledna 2014 může každý klient Generali při uzavření smlouvy o povinném ručení na tříleté období získat jako dárek dálniční známku pro vozidlo do 3,5 tuny na rok 2014. Po celé tříleté období garantuje Generali neměnnou výši pojistného.
„Naše nové povinné ručení dostalo vzhledem k možnosti zafixovat cenu na tři roky přiléhavý název CarFIX,“ objasňuje Renata Werliková, marketingová manažerka pojišťovny Generali.

„Chtěli jsme nabídnout motoristům adekvátní řešení v době, kdy jsou ceny povinného ručení pro příští roky velkou neznámou, zejména kvůli dopadům nového Občanského zákoníku,“ dodává mluvčí pojišťovny Jiří Cívka.

Generali Carfix

Reklamní kampaň připravila agentura Dorland. Nákup médií má na starost mediální agentura OMD. Online a PR jsou řešeny in-house.

„Naším cílem je představit nejširší motoristické veřejnosti nový produkt a jeho benefity, tedy dlouhodobou fixaci ceny a navíc dárek v podobě dálniční známky,“ říká ředitelka agentury Dorland Lucie Češpivová.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP