Generali zahajuje reklamní kampaň na nový produkt pojištění majetku Vario, která je dalším komunikačním počinem dlouhodobé tržní strategie. Generali je pojišťovnou, která respektuje jedinečnost každého klienta a přináší řešení na základě analýzy individuálních potřeb. Cílem kampaně je posílení image pečující pojišťovny, kde klient není jen číslo a produktová podpora pojištění majetku Vario. Jeho prostřednictvím lze na jedné smlouvě pojistit dům, domácnost i odpovědnost. Způsob sjednání je opačný, než je na trhu běžné. Klient si sám vyloučí předměty a nebezpečí, které nechce do smlouvy zahrnout. Vše ostatní je v rozsahu smlouvy automaticky pojištěno.
Hlavní sdělení kampaně je totožné napříč všemi použitými komunikačními kanály. Průměrného člověka potká škoda na majetku jednou za 10 let. My v Generali ale víme, že žádná průměrná škoda neexistuje, proto nabízíme flexibilní pojištění majetku Vario. V rámci kampaně je ve spojení s logem Generali použit slogan „PROTOŽE KAŽDÝ JE JEDINEČNÝ“, který navazuje na hlavní sdělení kampaně a podporuje asociaci pečující pojišťovny, která respektuje jedinečnost každého klienta.
„Cílem dlouhodobé strategie pojišťovny Generali je maximální přiblížení našim klientům a jejich potřebám,“ říká Filip Kahoun, marketingový ředitel pojišťovny Generali. „Proto se snažíme odlišit nejen komunikačně, ale především nabídkou služeb a produktů, které vycházejí z pečlivé analýzy potřeb našich klientů,” dodává Filip Kahoun.
V nadcházející kampani bude Generali až do konce června komunikovat pomocí TV, internetu, tištěných POS materiálů a regionálních eventů. Televizní spot je natočený ve třech variantách s různými konci. Kreativní koncept kampaně postavila reklamní agentura Hullabaloo, jmenovitě její Creative Partner Jiří Pleskot. Pro posílení zásahu v cílové skupině doplní ATL aktivity v měsících červen až září PR kampaň. Na jedinečnosti jako protipólu průměrnosti bude poukazovat na fakt, že individuální přístup potřebuje při pojištění majetku každý z nás.
Pojištění majetku VARIO
Pojištění majetku Vario. Na jedné smlouvě je možné pojistit trvale obývaný rodinný dům či bytovou jednotku společně s domácností včetně odpovědnosti (nemovitost + škody v běžném občanském životě + domácí zvířata). Zdarma je k němu poskytována také Domovní asistence. Při jeho sjednání je postup velice jednoduchý a především opačný než je na trhu běžné. Klient má totiž možnost si z pojištění podle vlastní úvahy vyloučit nebezpečí a předměty, jejichž zahrnutí do smlouvy nepožaduje. Vše ostatní je v rozsahu smlouvy automaticky pojištěno.
Vario se vztahuje na nemovitost včetně všech stavebních součástí a v případě bytové jednotky včetně podílu na společných částech domu. Pojistit lze rodinný dům nebo bytovou jednotku již od počátku stavby a toto pojištění je zvýhodněno slevou, která zůstává i po kolaudaci nemovitosti. Pojištění domácnosti se vztahuje na veškeré zařízení domácnosti, věci sloužící jejímu provozu i na věci osobní potřeby jejích členů. Růst cen stavebních prací je možné pohlídat automatickou indexací. V případě pojistné události je spoluúčast stanovena na 1000,- Kč.