Ve své povánoční kampani se nákupní rádce Heureka.cz zaměřuje na pravdivé zobrazování výprodejových slev e-shopů. Pro zákazníky je připravena speciální stránka vyprodej.heureka.cz, na které jsou zobrazeny pouze reálné slevy obchodů. S kampaní, která odstartovala 27. prosince, se představí v outdooru a také v onlinu.
„Tímto krokem chceme z pozice nákupního rádce pomoci zákazníkům zorientovat se v nepřeberném množství mnohdy klamavých slev,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz, a pokračuje: „Na druhou stranu tím vyzdvihneme důvěryhodné a poctivé e-shopy, u kterých mohou zákazníci nakoupit naprosto bez obav.“
Kampaň je postavena na zobrazování reálných výprodejových cen, které e-shopy na Heurece nabízí. Jednoduché vizuály budou stát na symbolu procent, aby si zákazník uvědomil, že není důležitá výše slevy, ale její reálnost. „Aktuální výprodejové ceny, které mají shopy v nabídce, jsou vztahovány k ceně, kterou e-shop nabízel před Vánoci. Od ní se pak bude odvíjet sleva, která je na Heurece zobrazována,“ říká Kryštof Kodl, marketingový manažer Heureka.cz a dodává: „Zákazníci tak mohou najít reálné slevy bez nadsazených procent právě na Heurece.“
Kampaň bude probíhat v onlinu, Heureka se také opět vydá i do outdooru. „Kampaň bude probíhat především v pražském metru, na CLV a v onlinu “ říká Kryštof Kodl, marketingový manažer nákupního rádce Heureka.cz. Jak je v Heurece poslední dobou zvykem, vznikala celá kampaň inhouse v rámci marketingového týmu. Kampaň poběží od 27. prosince až do konce ledna 2014 na stránce vyprodej.heureka.cz.