Alergie na umakartovou koupelnu? Nebo problémy se starou hypotékou? V jarní kampani Hypoteční banky se objevuje doktor Hypotečka, erudovaný ekonom, díky jehož pomocné ruce bude bydlení mnohem dostupnější. Může vyřešit koupi nemovitosti, refinancování nebo rekonstrukci bytové jednotky. Klienti potom z ordinace vyjdou mnohem klidnější, protože se jim věnoval skutečný odborník.
Odborník na bydlení pro každého, jarní kampaň bude k dispozici od února
Komunikační koncept Hypoteční banky cílí hlavně na posílení image značky coby specialistu na bydlení a banku vhodnou pro kohokoliv. Jarní kampaň „Hypotečky“ bude možné shlédnout od začátku února 2018 na řadě míst, a to nejen online (webová prezentace Hypoteční banky, ale také YouTube nebo zpravodajské servery), ale i na televizních obrazovkách (NOVA, Prima a Óčko), kde uvidí diváci desetivteřinové reklamní spoty. Plakáty, pobočky a veřejné CityLighty pak nabídnou umělecké kresby výtvarníka Bohumila Fencla.
Připravují se také originální diagnózy, doktor Hypotečka bude řešit například alergii na umakart. Autorem kampaně je agentura J. Walter Thompson. Jarní kampaň bude doplněna další vlnou během léta, během podzimních měsíců se pak připravuje sponzoring.