Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Hypotečka může nabídnout pomocnou ruku při problémech s bydlením

Alergie na umakartovou koupelnu? Nebo problémy se starou hypotékou? V jarní kampani Hypoteční banky se objevuje doktor Hypotečka, erudovaný ekonom, díky jehož pomocné ruce bude bydlení mnohem dostupnější. Může vyřešit koupi nemovitosti, refinancování nebo rekonstrukci bytové jednotky. Klienti potom z ordinace vyjdou mnohem klidnější, protože se jim věnoval skutečný odborník.

Odborník na bydlení pro každého, jarní kampaň bude k dispozici od února

Komunikační koncept Hypoteční banky cílí hlavně na posílení image značky coby specialistu na bydlení a banku vhodnou pro kohokoliv. Jarní kampaň „Hypotečky“ bude možné shlédnout od začátku února 2018 na řadě míst, a to nejen online (webová prezentace Hypoteční banky, ale také YouTube nebo zpravodajské servery), ale i na televizních obrazovkách (NOVA, Prima a Óčko), kde uvidí diváci desetivteřinové reklamní spoty. Plakáty, pobočky a veřejné CityLighty pak nabídnou umělecké kresby výtvarníka Bohumila Fencla.

Připravují se také originální diagnózy, doktor Hypotečka bude řešit například alergii na umakart. Autorem kampaně je agentura J. Walter Thompson. Jarní kampaň bude doplněna další vlnou během léta, během podzimních měsíců se pak připravuje sponzoring.



Čtěte také

marketing Jak zhodnotit své finance i v pozdějším věku?

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Nebojte se investovat. I s malými částkami dosáhnete zajímavého zhodnocení

marketing Jak zjistit správnou výši nájmu? Ztrácet čas prohlížením inzerátů už nemusíte

marketing Broker Consulting Index podílových fondů: Žádná novinka, nejlepší byly v minulém roce akciové fondy

marketing Broker Consulting Index podílových fondů: Nejvýkonnější během října akciové fondy

marketing Crowdfundingová platforma finGOOD přináší investice s nulovými poplatky

marketing Třicátá Škola investování od Fio banky čeká na své studenty