Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Investujte do budoucnosti svých dětí se Zlatou rybkou od Pioneer Investments

Investiční skupina Pioneer Investments v ČR nabízí od 1. června 2012 nový investiční program pro děti. Zlatá rybka je produkt životního cyklu, který se skládá ze tří modelových portfolií odlišených mírou rizika a délkou investičního horizontu. Minimální pravidelná investice je 500 Kč. K nově založenému programu Zlatá rybka má nyní klient možnost získat úrok 5 % p. a. na Spoření MINI od UniCredit Bank, která je distributorem tohoto produktu. Start investičního programu Zlatá rybka podpoří marketingová kampaň.

Graf – modelová portfolia investičního programu pro děti – Zlatá rybka

„Podle průzkumů představují náklady na dítě v české rodině až 3 mil. Kč. Navíc rodiče značně podceňují náklady spojené s významnými událostmi v životě svých dětí, jako je studium nebo např. pořízení vlastního bydlení. Včasné rozhodnutí část prostředků odkládat a následná finanční disciplína mohou dětem usnadnit start do života a v budoucnu zmírnit dopad na peněženky rodičů,“ říká k tématu Petr Šimčák, ředitel obchodu Pioneer Investments ČR.

Zlatá rybka je investiční program pro děti, který nabízí tři typy portfolií (linií), jež pokrývají investiční období různé délky a zahrnují různé investiční strategie, viz graf. Čím více se blíží konec investičního horizontu, tím větší je podíl konzervativnějších instrumentů, které chrání investice zhodnocené v předchozím období. Výhodou produktu je nízká minimální investice, ale především diverzifikace do různých tříd aktiv s ohledem na investiční horizont a rizikový profil investora. Zlatou rybku je možné využít i pro jednorázové investice. Investiční horizont se pohybuje od jednoho do pětadvaceti let.

Start nového investičního programu bude doprovázet marketingová kampaň. Její součástí bude internetová kampaň, billboardy v Praze a v Brně, aktivity public relations a podpory prodeje. Dana Řezníková, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments, k tomu dodává: „Kampaň je podpořena interaktivními webovými stránkami www.pohadkovabudoucnost.cz, kde je možné se zapojit do soutěže pro rodiče i děti o zajímavé ceny. V sekci zábavy si mohou rodiče i děti stáhnout pohádky, omalovánky nebo zahrát on-line pexeso. Pro malé klienty jsou také připraveny atraktivní dárky s logem Zlaté rybky.“



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně