Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Jak ochránit peníze

Soutěž Poštovní spořitelny a Policie ČR „Mějte své úspory v bezpečí“ odhalila, čeho se senioři nejvíce obávají. Téměř 700 lidí starších 58 let se zapojilo do projektu, který měl za cíl upozornit na kriminalitu páchanou na seniorech a doporučit způsoby, jak se jí vyhnout. Soutěžící navrhovali konkrétní změny, které podle nich zlepší bezpečnost seniorů.„Poštovní spořitelna se vždy zajímala o své klienty. Bezpečnost seniorů je v dnešní době aktuální téma a my doufáme, že i díky naší soutěži pomůžeme ochránit jejich úspory a především předejít nebezpečným situacím,“ vysvětlil Milan Jursík, manažer marketingu Poštovní spořitelny. Na autory nejlepších nápadů navíc čekalo založení Era osobního účtu se zvýhodněním pro seniory a s počátečním vkladem od dvou do deseti tisíc korun.

Výherkyně z Prahy 4 poslala do soutěže komplexní návrh. Doporučuje například zavedení kamerového systému do rizikových prostor nebo bezpečnostní tlačítko, které by v případě krize přivolalo policii. Díky svým nápadům vyhrála Era osobní účet se zvýhodněním pro seniory s vkladem 10 tisíc korun.

Mnoho soutěžících se shodlo na několika základních pravidlech – především, že starší lidé by neměli mít doma větší obnos a peníze by raději měli ukládat do banky. Současně volají po tom, aby jim banky nabídly speciální produkty. „Hodně starších lidí je stále zvyklých ukládat si peníze doma, takzvaně pod polštář, to je ovšem chyba. Mohou využít například Era osobní účet se zvýhodněním pro seniory, a tím své peníze ochránit,“ doplnil Milan Jursík.

Rady a doporučení, jak se nestát obětí, se senioři dozvídali z letáčku. Ten byl zároveň vstupenkou do soutěže, která probíhala od listopadu 2009 do ledna 2010. Stačilo pouze navrhnout nějaké zlepšení bezpečnosti seniorů a útržek odevzdat na České poště.

– red –



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně