Chcete si pořídit zboží ze zahraničních e-shopů za ceny, na jaké jste byli zvyklí před listopadovou intervencí? Stačí využít cashbackové portály. VratnéPeníze.cz rozšířily nabídku obchodů o oblíbené zahraniční weby. Na nákupech s cashbackem vyděláte: portál již vyplatil půl milionu korun uživatelům zpět.
Podzimní intervence České národní banky na čas zastavila stoupající oblibu nákupů na zahraničních portálech. Výhodné nabídky se změněným kurzem koruny prodražily a přestaly být atraktivní. Díky nákupu přes cashbackovou galerii se ale čeští zákazníci i po přepočítání na koruny mohou těšit z cen, které platily před čtvrt rokem a mnohdy ušetří ještě více. Stačí vstupovat do obchodů prostřednictvím cashbackové stránky a následně si nechat vyplatit část z utracené sumy zpět.
Portál VratnéPeníze.cz uvedl do nabídky dva nové zahraniční obchody, oblíbené britské obchodní domy s módou a sportovním vybavením: SportsDirect.com a FieldAndTrek.com. V obou můžete získat až 3 % z utracené částky zpět na váš účet. „Cashback vám v konečném vyúčtování skvěle dorovná přesně ten rozdíl, který vznikl oslabením koruny,“ říká projektový manažer nákupního portálu VratnéPeníze.cz, Martin Papoušek.
SportsDirect.com nabízí nejen dámské, pánské i dětské kolekce sportovních značek jako je Adidas, Nike nebo Reebok, ale i volnočasovou módu a doplňky značek Calvin Klein, Lee Cooper nebo Pierre Cardin. Sesterský obchod FieldAndTrek.com se soustředí na vybavení do přírody. Zastoupeny jsou značky Karrimor, Coleman nebo Salomon. Vyberou si zde běžní turisté i horolezci, rybáři nebo lyžaři. „Oba tyto internetové obchody nabízí originální a kvalitní zboží za naprosto bezkonkurenční ceny, často až s 80% slevou,“ dodává Martin Papoušek.
Cashback u nás zažívá v posledních měsících nebývalý rozkvět. Největší český cashbakový portál VratnéPeníze.cz využívá 44 tisíc registrovaných uživatelů a daří se jim vydělávat zpět vratné peníze: portál již připsal na účty přes čtyři miliony korun. „Mnozí naši galerii používají i pro vyhledávání zboží, které je zajímá. Brouzdají portálem, podobně jako kdyby navštívili kamenné nákupní centrum a prohlíželi si výlohy. Až pak se rozhodnou, co přesně si nakonec pořídí,“ komentuje Papoušek.