Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Jak jsou na tom banky s mladými klienty?

Podle nedávného výzkumu společnosti GfK nemá čtvrtina studujících ve věku od patnácti do pětadvaceti let sjednán osobní účet (ani jakýkoliv jiný produkt) v některé z českých bank. Studenti z této věkové kategorie nemají nakročeno ani ke sjednání různých finančních produktů, nechtějí se zbytečně zadlužit a potřebné věci pořizují z uspořených financí.

Pozitivnější vztah k bankám přichází až později, u některých je to i se začátkem vysokoškolského studia.

Výběr banky hodně ovlivňují i rodiče

Není vůbec neobvyklé, že na výběru konkrétní banky se podílí i jeden z rodičů, podle studie GfK Studenti a banky je to zejména matka. Asi třetina studentů starších dvaceti let uvedla, že si banku vybrala zcela sama. Tito studenti již obvykle nebydlí s rodiči a měsíčně mají k dispozici více finančních prostředků než jejich vrstevníci, účet v bance je proto logickým krokem.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí