Hypoteční banka od 1. června 2013 přichází s novou a na českém trhu zcela unikátní asistenční službou Zelená asistence Hypoteční banky k pojištění bydlení. Tyto nadstandardní asistenční služby bude svým klientům nabízet jako první banka v České republice. Klienti tak nově získají možnost využít služeb Osobní asistence, tedy pomoci v případě nemoci, Právní asistence, tedy právní pomoci s prosazením oprávněných nároků vůči okolí, a specializovaný rezervační servis zaměřený na cestování u nás i v zahraničí. Takto široký rozsah služeb zatím v České republice neposkytuje žádná jiná společnost.
Pojištění Bydlení, které má Hypoteční banka v nabídce od roku 2008, si sjednává ke své hypotéce více než pětina klientů. Je tedy patrné, že lidé splácející hypoteční úvěr důvěřují bance i jako zprostředkovateli pojištění. Jistou možnost nepředvídatelných událostí, které mohou v životě nastat, tak pojistí přímo s hypotečním bankéřem. Z průzkumu navíc Hypoteční banka zjistila, že by klienti ocenili jistotu, že se o ně samotné nebo jejich blízké někdo postará, když to ze zdravotních důvodů nebudou schopni udělat sami.
Největší zájem klienti projevili o asistenci v domácnosti, tedy například pečovatelskou službu včetně úklidu, dovozu léků, stravy a nákupů (50%) nebo hlídání dětí a domácích mazlíčků (15%).
Druhou velkou oblastí nejistoty jsou u klientů právě situace vyžadující právní asistenci. Nejvíce by ocenili oporu v oblastech právní pomoci, ochrany a poradenství v případech spojených s řešením možných občansko-právních sporů (53 %).
Nadstandardní asistenční služba Zelená asistence Hypoteční banky je určena pro všechny nové klienty Hypoteční banky, kteří si sjednají pojištění bydlení k hypotečnímu úvěru.
Asistenčních služeb může využít nejen pojištěný, ale také všichni blízcí žijící s pojištěným ve společné domácnosti. Cena asistenční služby je 41 korun měsíčně (492,- ročně) a v rámci dvouměsíční akční nabídky může klient získat při sjednání služby slevu z úrokové sazby hypotečního úvěru 0,1 %.
Jak probíhá asistenční zásah
Pojištěný klient kontaktuje asistenční službu na telefonním čísle 222 803 442, kde se spojí s operátorem a nahlásí požadavek zajištění asistenční služby, své identifikační údaje a další údaje potřebné pro zajištění asistenční služby. Operátor domluví způsob zajištění asistenční služby s jejím konkrétním poskytovatelem a kontaktuje zpět klienta. Ten tak obratem obdrží informace, jakým způsobem, kdy a kým bude jeho požadavek na asistenční službu zajištěn. Pro klienty, kterým Hypoteční banka zajistila pojištění Bydlení s touto unikátní asistenční službou ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou, je v rámci České republiky k dispozici téměř tisíc prověřených partnerů zajišťujících asistenční zásah, čímž Zelená asistence Hypoteční banky splňuje požadavek na rychlý a kvalitní servis.
Limity plnění
Finanční limit pojistného plnění na jednu pojistnou událost je uveden v tabulce. Do tohoto limitu se započítávají veškeré náklady/úhrady spojené s danou pojistnou událostí.
Limity plnění asistenční služby
Typ asistence | Limit na pojistnou událost | Počet pojistných událostí za pojistný rok |
Osobní asistence | 5 000 Kč | 2 |
Právní asistence | 10 000 Kč | |
Rezervační servis Concierge | bez limitu | neomezeně |
Více informací o nové asistenční službě získáte na:
www.hypotecnibanka.cz/hypoteky/sluzby/zelena-asistence