Mezinárodní řetězec rychlého občerstvení, který se proslavil kuřecími pokrmy, si uvědomil sílu trendu hromadného nakupování a rozhodl se pro spolupráci se slevovým serverem Vykupto.cz.
Doposud v oblasti gastronomie působily na slevových serverech pouze samostatné restaurace. Řetězec mezinárodního formátu se pro zapojení do nabídky slevových serverů rozhodl vůbec poprvé v rámci ČR.
Fast food na Vykupto.cz využívá modelu standardní slevové nabídky hromadného nakupování, kdy je akce jednorázová. Nabídka rychlého občerstvení se přitom nejvíce hodí k nedávno spuštěné službě Rychloslevy. Zde si mezinárodní řetězec může budovat vlastní klientelu prostřednictvím věrnostního systému. Za každou zakoupenou slevu uděluje zákazníkům určité množství bodů, které lze proměnit za další benefity. Rychloslevy zkracují dobu mezi zakoupením slevy a jejím využítím z dosavadních dnů a týdnů na hodiny a minuty. Zákazník vidí časově omezenou nabídku na www.rychloslevy.cz nebo prostřednictvím mobilní aplikace Vykupto.cz, zaplatí ji online kartou a okamžitě mu příjde SMS s unikátním kódem. Tento kód platí jako doklad o zakoupení. Peníze se zákazníkovi odečtou z účtu, jakmile ve fast food ukáže SMS kód. Pokud tedy zákazník z jakéhokoliv důvodu zakoupenou Rychloslevu nevyužije, peníze dostane obratem zpět. SMS kód totiž musí obsluha restaurace vepsat do svého rozhraní na Vykupto.cz.
„V současné době spolupracujeme s jedním z největším mezinárodních řetězců rychlého občerstvení, ale jednáme i s dalšími. Předpokládáme, že do dvou měsíců se hromadné nakupování stane běžnou součástí marketingu velkých frenšíz,“ říká Tomáš Bátrla, zakladatel Vykupto.cz, a dodává: „V České republice je spojení mezinárodního fast food řetězce se slevovým serverem unikát. Ani ve světě jsem o podobné události neslyšel.“