Česká internetová služba sloužící k porovnávání akčních nabídek supermarketů, hypermarketů a dalších prodejen z celé České republiky je od 10. října přístupná ve veřejné beta verzi.
Během dvou dnů od spuštění na adrese www.kupi.cz se služba stihla vyšplhat do žebříčku 1300 nejvíce navštěvovaných webových stránek v České republice a denně pomáhá více než tisícovce návštěvníků s hledáním nejvýhodnějších cen u jejich oblíbeného zboží.
„Zájem spotřebitelů o slevy je obrovský a dokazuje to i návštěvnost Kupi.cz v prvních dnech po spuštění – přesně jsme se trefili do potřeb zákazníků. Přestože beta verze služby ještě neobsahuje všechny prvky uživatelského rozhraní, její základní koncept, tedy přehledné porovnání cen u zboží denní potřeby, si uživatelé oblíbili velmi rychle,“ říká tvůrce služby David Kopčil.
Pečlivým sledováním akčních nabídek různých prodejců dokáží spotřebitelé snížit cenu svého nákupu až o 40 %. Kupi.cz tento proces značně zjednodušuje. U nejvíce nakupovaného zboží, kde často probíhá několik různých akčních nabídek najednou, má spotřebitel navíc možnost rychle vybrat tu nejvýhodnější. Data o cenách jsou čerpána přímo od obchodníků, díky čemuž jsou nabídky vždy aktuální.
Finální podoba služby přinese možnost hlídání ceny u jednotlivých produktů a také tvorbu nákupních seznamů, uživatelé Kupi.cz ovšem mají již nyní k dispozici velkou databázi často nakupovaných produktů a značek nebo podrobné informace o pobočkách jednotlivých prodejců a jejich otevírací době.
„Momentálně se snažíme na základě zpětné vazby od uživatelů vybrousit koncept webu k dokonalosti a dovést službu do finální podoby, souběžně ale připravujeme také aplikaci pro mobilní telefony, díky které si uživatelé budou moci ceny zboží porovnávat klidně přímo v obchodě,“ dodal David Kopčil.