Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Lednová kampaň ČSOB je zaměřena na důchodovou reformu

ČSOB se na začátku nového roku zaměří na velmi aktuální téma, a to na důchodovou reformu. V rámci Plánu na penzi chce banka lidem ukázat, že je tou správnou společností ke kompletnímu zajištění na stáří, a že je expertem v oboru. Kampaň bude doprovázena mottem „Až tohle nepřečtete, bude už pozdě. Do svého pohodlí investujte v mládí s ČSOB Plánem na penzi.“

csob_penze

Důchodová reforma je v dnešní době velmi diskutované téma. Kampaní chce banka klienty seznámit se změnami, které reforma přináší a ukázat jim, že umí poradit nejen s druhým a třetím pilířem, ale dokáže jim doporučit vhodné spořící produkty k zajištění penze v pohodě.

Kampaň poběží od 2. do 31. ledna 2013 a využije tradičních komunikačních prostředků, jako je tisk, internet, outdoor, letáky na pobočkách a v neposlední řadě také přílože k výpisům z účtů či na displejích bankomatů. Veškerou komunikaci penzijní reformy doplní ikona specialisty na penzi v pohodě.

ČSOB v rámci Plánu na penzi nabízí penzijní produkty II. a III. pilíře, pravidelně placené životní pojištění, pravidelné investice do fondů a jednorázové investice do podílových fondů.

Více na webové stránce www.plannapenzi.cz.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně