Staropramen v těchto dnech přichází na český trh s novinkou rozšiřující pivní kategorii, která potěší všechny milovníky netradiční svěží chuti. Nový Staropramen Cool Lemon v sobě zajímavým způsobem kombinuje světlé pivo s chutí citrónu. To podpořeno nižším obsahem alkoholu, kterého je v něm jen 2 %, dělá z tohoto piva favorita pro volbu nápoje především v teplých letních dnech. Příznivci svěžích chutí se s touto novinkou v portfoliu značky Staropramen mohou setkat od poloviny května.
„Čeští spotřebitelé preferují pestrost chutí, a to již platí také ve světě piva. Pro různé příležitosti hledají různé typy piv. My jim nyní nabízíme alternativu pro specifické příležitosti konzumace spojené především s obdobím léta. Staropramen Cool Lemon v sobě kombinuje vše dobré z klasického světlého piva s osvěžující chutí citrónu. Věříme, že tak bude pro mnohé vítaným nápojem slunečných letních dnů,“ uvedl Martin Bořil, manažer inovací společnosti Pivovary Staropramen.
Staropramen Cool Lemon by tak měl být tam, kde lidé hledají letní osvěžení. Uhasí žízeň na plážích, bude zpestřením na letních party, obohatit může také grilování či osvěží jen tak v parném odpoledni ve stínu slunečníku. „Víme, že toto pivo nejvíce ocení především mladí dospělí spotřebitelé, kteří vyhledávají nové a netradiční věci, a ženy, do jejichž chutě jsme se podle prvních reakcí přesně trefili,“ upřesňuje očekávání nejčastějších konzumentů nového piva Bořil.
Nápad připravit českým spotřebitelům tento mix kombinující pivo a ovocnou svěží příchuť a nabídnout jim ho nyní vychází z analýz spotřebitelských preferencí, které pivovar pravidelně provádí. „V dnešní době je pro každý pivovar důležité hledat nové příležitosti a segmenty na trhu. Z vývoje v posledních letech je zřejmé, že především mladší generace dospělých nechce jen tradiční piva, ale pestrost nabídky. Včetně tohoto typu piva. Proto na něj sázíme a jako první u nás jej uvádíme do široké distribuce v obou prodejních kanálech,“ vysvětluje důvody zavedení nového piva Martin Bořil.
V celém procesu přípravy byla asi nejdůležitějším rozhodnutím volba příchutě. Hlavním kritériem bylo vytvoření správné harmonie chuti světlého piva s ní. „Citrónová příchuť má oproti jiným variantám pro mix s pivem velkou výhodu, protože optimálně vyvažuje hořkou chuť piva a zároveň není příliš sladká,“ říká k finální volbě Bořil. „Při správném vychlazení na optimálních 7 stupňů tak vzniká skutečně osvěžující nápoj,“ dodává.
Nový Staropramen Cool Lemon se bude prodávat v půllitrových lahvích a plechovkách, a to nejen v segmentu retail, ale doplněn originální sklenicí také v segmentu gastro. Uvedení novinky, která je osmým typem piva v nabídce značky Staropramen, bude vedle reklamní kampaně s názvem „Uhas žízeň Lemonem“ doprovázet i ochutnávková tour po celé České republice.