Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

MetLife prostřednictvím pojišťovny MetLife Amcico završil akvizici životní pojišťovny Aviva v České republice

MetLife, Inc., přední poskytovatel životního a důchodového pojištění a zaměstnaneckých benefitů, završil prostřednictvím pojišťovny MetLife Amcico akvizici životní pojišťovny Aviva na českém trhu. Zahájení této transakce bylo poprvé oznámeno 30. ledna 2012.

„MetLife působí ve střední Evropě více než 22 let a tento region je pro nás z tržního pohledu strategický,” říká Michel Khalaf, prezident MetLife pro divizi Evropy, Středního východu a Afriky.

„Je to pro nás opravdu velká příležitost rozvíjet obchod a získat na českém trhu více možností. MetLife si klade za cíl co nejsrozumitelněji pomoci zákazníkům najít správná řešení jak ochránit své rodiny a své finance. Se širokou nabídkou pojistné ochrany, kterou MetLife prostřednictvím rozrůstající se distribuční sítě nabízí, budou čeští zákazníci schopni mnohem snáze převzít kontrolu nad svou finanční budoucností.” Touto akvizicí se MetLife stává 7. největší pojišťovnou na českém trhu v kategorii prodeje životního pojištění. „Investujeme zde do nepřetržitého růstu,” říká Khalaf.

Eric Clurfain, ředitel MetLife pro střední Evropu dodává: „Akvizice pojišťovny Aviva v České republice je pro MetLife a MetLife Amcico, která na českém trhu MetLife zastupuje, skvělou příležitostí. Spojujeme dvě dobře fungující společnosti s nepřehlédnutelnými výsledky. Toto spojení přináší v České republice velký potenciál a příležitost k růstu našeho obchodu a zároveň i možnost se ještě více soustředit na služby našim zákazníkům. Touto akvizicí MetLife učinil pevný závazek vůči místnímu trhu a na to jsme opravdu hrdí.“



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP