MetLife zahajuje v České republice historicky první reklamní kampaň, která propaguje pojišťovnu a maskota značky Snoopyho. Kampaň navazuje na završenou fúzi dvou společností Amcico a Aviva.
Hlavní zprávou kampaně je heslo “Jsme nyní i tady…”. Slogan ukazuje, že MetLife, která patří mezi největší pojišťovací společnosti na světě, působí i na českém trhu a poskytuje dlouholeté zkušenosti v oblasti životního a úrazového pojištění. MetLife pojišťovna je ve spotech prezentována na různých místech ve tvaru Snoopyho, který je představen jako přátelská postava. “Díky této metafoře ukazujeme, že jsme pro všechny klienty v dosahu. Životní pojištění a s ním i Snoopy a MetLife je provází denně na každém kroku,” vysvětluje Daniel Martínek, generální ředitel MetLife v České republice.
Hlavními cíli kampaně je zvýšení povědomí o značce MetLife, propojení pojišťovny se Snoopym
i životním a úrazovým pojištěním a v neposlední řadě profilace MetLife jako důvěryhodné globální značky, která poskytuje dlouhodobé finanční zabezpečení.
Cílům kampaně odpovídají i zvolené mediatypy. Hlavní budou televizní spoty a online, který nejlépe pokrývá cílovou skupinu pojišťovny. Doplní je print, který podpoří hlavně finanční aspekty kampaně.
Televizní spoty v délce 30 a 15 vteřin poběží na kanálech Prima Group ve dvou vlnách. První proběhne během března, druhá pak letos v září. Online kampaň poběží paralelně na zpravodajských serverech Novinky.cz, Aktuálně.cz a portálu Seznam. Print pokryje deníky Hospodářské noviny, Lidové noviny, MF Dnes, regionální Deník a týdeník Ekonom.