Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

MetLife spouští reklamní kampaň s názvem “Jsme nyní i tady…”

MetLife zahajuje v České republice historicky první reklamní kampaň, která propaguje pojišťovnu a maskota značky Snoopyho. Kampaň navazuje na završenou fúzi dvou společností Amcico a Aviva.

Hlavní zprávou kampaně je heslo “Jsme nyní i tady…”. Slogan ukazuje, že MetLife, která patří mezi největší pojišťovací společnosti na světě, působí i na českém trhu a poskytuje dlouholeté zkušenosti v oblasti životního a úrazového pojištění. MetLife pojišťovna je ve spotech prezentována na různých místech ve tvaru Snoopyho, který je představen jako přátelská postava. “Díky této metafoře ukazujeme, že jsme pro všechny klienty v dosahu. Životní pojištění a s ním i Snoopy a MetLife je provází denně na každém kroku,” vysvětluje Daniel Martínek, generální ředitel MetLife v České republice.

Hlavními cíli kampaně je zvýšení povědomí o značce MetLife, propojení pojišťovny se Snoopym
i životním a úrazovým pojištěním a v neposlední řadě profilace MetLife jako důvěryhodné globální značky, která poskytuje dlouhodobé finanční zabezpečení.

metlife_reklama

Cílům kampaně odpovídají i zvolené mediatypy. Hlavní budou televizní spoty a online, který nejlépe pokrývá cílovou skupinu pojišťovny. Doplní je print, který podpoří hlavně finanční aspekty kampaně.

Televizní spoty v délce 30 a 15 vteřin poběží na kanálech Prima Group ve dvou vlnách. První proběhne během března, druhá pak letos v září. Online kampaň poběží paralelně na zpravodajských serverech Novinky.cz, Aktuálně.cz a portálu Seznam. Print pokryje deníky Hospodářské noviny, Lidové noviny,  MF Dnes, regionální Deník a týdeník Ekonom.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP