Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Nejvíce obávanými úrazy jsou poranění páteře

Lidé se z vážných úrazů nejvíce obávají poranění páteře a následného ochrnutí. Jako nejobávanější je v průzkumu společnosti STEM/MARK pro Pojišťovnu České spořitelny označila téměř polovina Čechů. Dalším nejvíce obávaným vážným úrazem je poranění hlavy, a to pro třetinu lidí. Na třetím místě pomyslného žebříčku obav z úrazů stojí poranění končetin, kyčle a pánve, ze kterých má strach více než pětina dotázaných.

„Úrazy páteře a hlavy se u nás řadí k nejčastějším vážným úrazům. V loňském roce nám klienti nahlásili přes tři tisíce pojistných událostí na úraz páteře a téměř čtyři tisíce na úraz hlavy,“ upozorňuje Petr Kohoutek, ředitel úseku pojištění Pojišťovny České spořitelny.

„Úrazy páteře jsou často spojené se zásadní změnou životního stylu. Pokud je jejich trvalým následkem i ochrnutí, zpravidla vyžadují také vysoké náklady na potřebnou bezbariérovou úpravu bytu,“ komentuje výsledky průzkumu Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Pojištění trvalých následků úrazu, které kryje právě ochrnutí po úrazu páteře, je u nás nejčastěji sjednávaným rizikem. Průměrně se pro tento případ naši klienti pojišťují na půl milionu korun. Je tedy vidět, že lidé na toto riziko pamatují a chrání tak sebe i svoji rodinu před možným dlouhodobým výpadkem příjmu – obvyklým následkem vážných úrazů.“

flexi_pater

Naopak za nejméně obávané vážné úrazy lidé označili popáleniny (2 %), úrazy vnitřních orgánů nebo vnitřní krvácení (3 %) a pády (3 %).



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP