Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Nová služba Dynamo od Tesco Mobile

Nová a svým způsobem revoluční služba, kterou virtuální operátor Tesco Mobile spustil v těchto dnech, spojuje výhody paušálního tarifu a předplacené karty. Svým uživatelům zajišťuje velmi efektivní a přitom komfortní způsob, jak mít kontrolu nad výdaji za mobilní služby a neutratit ani o haléř více, než ve skutečnosti provolají, stejně jak tomu je u předplacené karty.

Zároveň odbourává nutnost neustálé kontroly výše kreditu a jeho dobíjení při jeho vyčerpání, což je hlavní důvod, proč mnoho lidí upřednostňuje tarif. To vše bez nutnosti uzavírat jakékoli smlouvy a závazky k využívání služby po určité období. Tesco Mobile přináší „předplacenou kartu bez nutnosti dobíjet“.

Služba Dynamo, která si vzala za své heslo „Dobíjí za vás“, je cílena nejen na stávající vyznavače předplacených karet, ale především na tarifní zákazníky standardních mobilních operátorů. Ti nabízejí výhodné paušální tarify začínající na částce přibližně 249 Kč s nálepkou „neomezené volání“. To se však týká jen vlastní sítě a zákazník platí fixní částku bez ohledu na to, kolik v jejím rámci ve skutečnosti provolá. Za služby v rámci ostatních sítí pak platí další nemalé prostředky a celková měsíční útrata se tak běžně navýší o dalších několik desítek či stovek korun.

Dynamo si zachovává nezávislost a pružnost předplacené karty, posouvá se však na platformu automatického dobíjení, které lze prostřednictvím webu či mobilního telefonu velmi jednoduše spravovat. „Dynamo je svým způsobem tarif, který si každý šije sám na míru. To, co neutratí, nemizí v nenávratnu s koncem zúčtovacího období. Nabízí přitom daleko výhodnější cenové podmínky, než je tomu u „neomezených“ tarifů,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile k tomu, co mladého virtuálního operátora vedlo ke spuštění ojedinělého projektu.

dynamo_tesco_mobil

Ve chvíli, kdy zákazník službu Dynamo aktivuje, funguje zcela automaticky. V případě poklesu kreditu pod určitou hranici dojde k dobití kreditu z registrované platební karty. Zákazník si přitom může službu nastavit tak, aby jej před každým dobitím upozornila SMS zprávou a on tak mohl proces případně zastavit. Na rozdíl od dobíjení prostřednictvím kuponů či terminálů nezabere dobíjení přes Dynamo prakticky žádný čas.

S využitím služby Dynamo Tesco Mobile platí každý zákazník tedy jen za to, co skutečně využije. Díky skvělým minutovým sazbám, které Tesco Mobile nabízí držitelům Clubcard, tak zákazník může například při měsíční útratě 250 Kč nejen volat a psát SMS v rámci sítě neomezeně, ale ještě k tomu provolat 200 minut do ostatních sítí, což představuje volání bez závazku za skutečně bezkonkurenční cenu.



Čtěte také

marketing Sleva na paliva u OMV až do konce února: Členové věrnostního klubu mají každý litr paliva levnější až o 3 Kč

marketing Léto nemusí být drahé

marketing Při založení U konta od UniCredit Bank je možné získat bonus, tisícikoruna na nákup v Albertu

marketing Nový produkt společnosti E.ON Komplet plyn přináší výhodnější ceníky, ale také pravidelnou revizi plynového kotle

marketing Zákazníci E.ON mohou ušetřit až 19 % z ceny elektřiny i plynu

marketing Jak na Vánoce poradí Albert

marketing Aktuální ceny na trzích říkají „topte uhlím či zemním plynem“ vyplatí se to ale z dlouhodobého hlediska?

marketing SAZKAmobil uvádí zvýhodněnou Letní SIM kartu za 75 Kč