Ve středu 8. června odstartovali v outletovém centru Fashion Arena Outlet Center v Praze – Štěrboholích letní sezónní výprodeje. Po dobu více než dvou měsíců – od středy 8. června do neděle 14. srpna 2011 – se všichni zákazníci mohou těšit na ještě výraznější slevy. Ačkoliv outletové centrum nabízí celoročně ceny nižší minimálně o 30 % oproti standardním cenám, úspory během letních výprodejů s názvem Cenový trhák mohou dosáhnout až 70 – 80 % z původních cen. Další velkou výhodou sezónních výprodejů v outletovém centru Fashion Arena je navíc fakt, že výprodeje začínají ve všech outletových obchodech centra ve stejný okamžik a trvají po celou dobu akce Cenový trhák. Zákazníci tak mají jistotu, že se další slevy navíc týkají opravdu všech jejich oblíbených značek.
Bezmála 100 značkových obchodů pražského outletového centra Fashion Arena se během akce „Cenový trhák“ snaží doprodat své skladové zásoby, obchody potřebují uvolnit místo novým kolekcím pro nadcházející sezónu, a proto jsou slevy skutečně maximální, mohou se vyšplhat až na 70 – 80 % z původní ceny.
„Výprodejové akce s názvem Cenový trhák pořádáme v našem centru pravidelně 2 x ročně – v létě a v zimě. Kromě opravdu velmi výhodných cen je pro zákazníky jistě zajímavý fakt, že výprodeje začínají a probíhají zároveň ve všech obchodech centra. Letní výprodeje spouštíme v předstihu, před vypuknutím té pravé letní sezóny,“ vysvětluje Iva Janovská, marketingová manažerka Fashion Areny, a pokračuje: „S nákupem oděvů a obuvi český spotřebitel stále častěji čeká právě na výprodeje. Zatímco hned na začátku sezóny zboží nakupuje 16 % dospělých, na sezónní výprodeje čeká až 30 %. U letních kolekcí pak využívá zejména nabídek na začátku výprodejů tak, aby zboží co nejdéle využil v dané sezóně. I proto začíná pražská Fashion Arena své letní výprodeje již na začátku června, letos startujeme 8. 6. a výprodeje potrvají do poloviny prázdnin, do 14. 8. 2011.“
„Z nedávné studie Fashion Arena Outlet Center vypracované u Opinion Window rovněž vyplynulo, že zákazníci rádi nakupují oblečení a obuv se slevou právě kvůli dobrému pocitu z úspory, tuto variantu zmínilo celých 69 % dotazovaných, 90 % z nich pak cíleně vyhledává nákupy, na kterých ušetří,“ říká Iva Janovská, marketingová manažerka Fashion Areny a pokračuje: „Více než polovina respondentů (55 %) cíleně a pravidelně navštěvuje obchody, o kterých ví, že velké slevy a akce nabízejí.“
Rovněž otázky týkající se důležitosti značkového zboží při výběru přinesly zajímavé výsledky. „Pro celých 81 % dotazovaných je kvalita oděvů a obuvi důležitá či dokonce velmi důležitá, téměř 80 % z nich pak značku považuje za určitou garanci kvality“, vysvětluje Iva Janovská a dodává: „I díky tomuto vnímání zájem o nákupy v největším outletovém centru v České republice – Fashion Arena Outlet Center stále roste. Rozšíření o nové značkové obchody na podzim 2010 přineslo nejen nové návštěvníky, ale zejména přibyly další atraktivní značky, což ocenili i stálí, pravidelně se vracející zákazníci.