Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Pojištění lze nově porovnat podle kvality, s novinkou přichází portál ČeskéPojištění.cz

Pojištění svého vozidla či cestovní pojištění si můžete nově vybrat nejenom podle ceny, ale i podle kvality produktů včetně připojištění. Revoluci přináší portál ČeskéPojištění.cz, který pro své uživatele v jedné kalkulaci porovnává řádově 20 000 kombinací. Nový systém porovnávání upozorňuje na fakt, že nejlevnější produkt nemusí být vždy ten nejvýhodnější.

Portál ČeskéPojištění.cz mění strategii porovnávání pojištění na tuzemském trhu. Díky novému kalkulátoru umožňuje srovnávat cenu vůči kvalitě povinného ručení nebo cestovního pojištění. Dosud bylo totiž možné seřadit jednotlivé pojistné produkty pouze podle ceny bez zohlednění dalších kriterií. Uživatel tak mohl často opomenout jen o něco málo dražší produkt s podstatně vyššími limity pojištění a lepší celkovou strukturou pojištění. Nová kalkulačka však dovoluje zájemci o pojistku jednoduše zvolit, zda dá přednost nejlevnější nabídce, nebo produktu pečlivě ohodnocenému podle 30 různých položek. Užitečnou novinkou je rovněž vybírání připojištění během prvních kroků. To bylo běžně nabízeno až po vyčíslení ceny samotného pojištění.

„Chtěli jsme se odlišit od stávající praxe a dát klientům informace o složení produktu, nikoli nabízet jen porovnání založené na ceně. Naši hlavní myšlenkou bylo tedy nabídnout komplexní a zároveň přehledné porovnání produktů včetně všech možných připojištění,“ uvedl Roman Sznapka, produktový manažer portálu ČeskéPojištění.cz, který porovnává nabídky většiny pojišťoven na českém trhu. „Dříve musel uživatel porovnávačů nejdříve vybrat pojišťovnu a teprve v následném kroku zjistil, za kolik si může připojištění sjednat. Náš klient už porovnává koncovou cenu za sjednání pojištění včetně připojištění,“ dodal Sznapka.

Kalkulátor portálu ČeskéPojištění.cz ukazuje svým uživatelům informace, které museli doposud sami pracně shánět studiem smluv a pojistných podmínek. Všechny pojistné produkty jsou analyzovány bez ohledu na jméno a velikost pojišťovny, či výši pojistného. Body ze všech hodnocených položek jsou sčítány, čímž získává každý produkt unikátní ohodnocení. Údaje v kalkulátoru jsou samozřejmě pravidelně aktualizovány po každé úpravě produktu pojišťovnou.

„U každého produktu jsme zjistili, co u něj pojišťovna automaticky bez nutnosti připojištění nabízí. V prvé řadě jsme porovnali výši limitů plnění, dále pak úroveň dané asistenční služby, a také benefity, které se váží k pojištění a jsou sjednávány v základu,“ uvedl Roman Sznapka, produktový manažer portálu ČeskéPojištění.cz. „Každou ze zhruba 30 položek jsme ohodnotili bodově od 1 do 5. Produkt, který má limity nastavené na zákonné minimum, dostal pro kritérium limitů nejnižší počet bodů. Pokud by však takový produkt v sobě zahrnoval připojištění a měl výbornou asistenční službu, celkově je ohodnocen docela vysoko. Při vyžadování spoluúčasti jsme dokonce přidělovali minusové body. Naopak produkt nabízející navíc třeba pojištění úrazu řidiče, nadstandardní limity, nebo jiné pojištění zdarma, získal logicky body navíc,“ doplnil Sznapka.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP